Apple, OpenGL Desteğini Bitiriyor
Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Apple, OpenGL Desteğini Bitiriyor
Apple, macOS 10.14’ten sonraki sürümlerde OpenGL ve OpenCL’in güncellenmeyeceğini duyurdu. Oyun geliştiricileri oyunlarının farklı cihazlarda çalışması için farklı API’lardan faydalanıyorlar. Windows tabanlı bilgisayarlar DirectX API kullanırken, macOS ve Linux tabanlı bilgisayarlarda çalışması için bazı oyunlarda OpenGL desteği de sağlanıyordu. Görünüşe göre bu durum değişecek. Apple, WWDC’de OpenGL desteğinin macOS 10.14’te ve gelecek iOS sürümlerinde bitirileceğini […]
Devamı:
Apple, OpenGL Desteğini Bitiriyor
Kaynak
Technopat
Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...
Apple kendi oyununu yapar sonuçta maddi açıdan çok iyiler. Bence güzel olmuş şu yönden Mac Os ile metal çok uyumlu olacağı için konsollar gibi performans verebilir. Konsol üretecekler belki de. Düşünsenize Xbox S gibi küçücük hem PC hem konsol gibi donanımları olması gibi kullanacak yeri geldiğinde. Umut verici ve sevindiğim bir gelişme.
Umarım geri adım atmazlar.
Elmanın metal kokusunu çok severler bir de.
Yani meşhurdur.