ASUS GTX 760 DirectCU II

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.570
Arkadaşlar ASUS biliyorsunuz GTX 780 DirectCU II'de bir tasarım değişikliği yapmıştı ve o tasarımın aynısının küçüğünü GTX 760 kartında kullanmış, ne düşünüyorsunuz? :D













 
Son düzenleyen: Moderatör:

LaStsamuRai

Hectopat
Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
601
Beğeniler
104
GTX760 mı alsam diye düşünüyorum :D
Anakart değişimde 3 hafta oldu :(
 
KS
mevsres

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.570
:D Her Nvidia GTX 700 serisi kart haberi paylaştığımda bunu mu alsam diye düşünüyorum diyorsun. :D

Çok kasma be boş ver, GTX 760 alma ama illa GTX 770 değil GTX 760 Ti da alabilirsin.

Bu arada videonun altında bir arkadaş yorum yazmış neden GTX 780 DirectCU II videosu çekilmedi diye ve kanalın yöneticisi cevap yazmış gelecek ayın sonunda piyasaya çıkacak, 35 gün sonra. Yani bo*u yedik kısacası.

Bari Twin Frozr biraz erken çıksa onu alsak.
 

LaStsamuRai

Hectopat
Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
601
Beğeniler
104
Şimdi şöyle izah edeyim :D
Hep low ayarlarda oynarsan olacağı bu işte, yükseğe gözün kaçmıyor.
GTX770te alabilirim ama fazladan ona para vereceğime o parayla başka şeyler alırım diye düşünüyorum :D
Şimdilik zaten herhangi birşey alamam, bilgisayar boşta şuan. Anakart bir gelsinde, duruma göre alırım bir kart :)
Hem şöyle düşünüyorum, GTX760 veya GTX760 Ti alıp, HD8xxx serisinin durumuna göre upgrade yapmayı.
 
KS
mevsres

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.570
Kafan karışmasın GTX 760 Ti DirectCU II ve Gaming şu an tercih edilmesi gereken en iyi F/P kartıdır.
 

Cryptex

Hectopat
Katılım
30 Mart 2013
Mesajlar
180
Beğeniler
45
GTX 760, gtx 660 Ti dengi bir kart. Artık 660 Ti yerine önerilebilecek bir kart. 660 Ti' dan daha fazla performans isteyen kullanıcılar gtx 760 Ti veya üstü bir kart tercih etmeleri gerekir. Nvidia gtx 7** serisinde fiyatıda aşağı çekerek daha fazla tercih edilebilecek marka haline geldi diye düşünüyorum.
[h=3][/h]
 

Shadow Slayer

Megapat
Katılım
4 Haziran 2012
Mesajlar
8.583
Beğeniler
3.318
Yer
Dark
Kart çok küçük olmuş soğutucu büyük gösteriyor.
 

Mert

Gigapat
Katılım
11 Haziran 2012
Mesajlar
7.123
Beğeniler
6.615
Yer
Eskişehir
GTX 780'in tek fanı CoolTech'di. Bunda yok öyle bir şey.
 



Yukarı