Baş ağrısı

Lee Everett

Hectopat
Katılım
2 Haziran 2019
Mesajlar
1.308
Çözümler
10
Uyku düzeninizi düzeltin erken yatın erken kalkın. Fazla bilgisayar veya teknolojik aletlerle uğraşmayın gün içinde. Parol falan gibi haplar var baş ağrısını geçiren tabii doktor değilim ama başım ağrıyınca ondan içiyorum geçiyor ve şu ana kadar bir şey yapmadı hapın kendisi. Bir de teknolojik aletlerle uğraşırken ara verin arada camdan dışarı çıkın hava alın. Geçmezse doktora gidin illaki bir şey vardır, ciddi ya da fazla ciddi olmasa bile doktora gidilmesi gereken.
 

ElysionX

Centipat
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
407
Makaleler
1
Çözümler
3
Yer
Evren
Arkadaşlar zamanınızı hep bilgisayarda geçirmeyin 10 saat nedir yahu. :D ibadet edin namaz kılın, Kur'an-ı kerim okuyun böyle olmazki hesap gününde Allah'a nediyeceksiniz, bilgisayarda geçirdimmi diyeceksiniz. 😂
 

Özgür Gurucan

Hectopat
Katılım
5 Aralık 2017
Mesajlar
429
Çözümler
3
Hocam benim gibi sabah 7 de yatıp öğlen 4 5 de kalkıyorsan baş ağrısı yapar. Sanırım Gece 11'den saat X'e kadar bir protein yayılıyormuş. Büyümeye ve gelişmeye etki eden. Tabii bu protein karanlıkta işleniyormuş vücutta. Doktor olmadığım için okuduğum makalenin özetini anlattım :) Dolayısıyla bunu sağlamadığımız da baş ağrısı yapıyormuş.
 
Yukarı