Battlefield 3 Error Launching Game Hatası

samir555

Hectopat
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
7
Beğeniler
2
Yer
40.395088,49.960428
Origin'den Battlefield 3 indirdim, 19,8 gb oyun indi fakat kurulum bir turlu yapamadim. Oyun c klasorunde origin games klasorunde gorunuyor. 19.8 gb ama bir turlu kurulum yapamadim. Install basinca install yapiyor tekrar duruyor. Yeniden oyunun yaninda install butonu aktif oluyor.

ImageUploadedByTapatalk1401814861.075070.jpg

ImageUploadedByTapatalk1401814884.093854.jpg

ImageUploadedByTapatalk1401814902.577909.jpg
 
Son düzenleyen: Moderatör:

gürkangurel12

Hectopat
Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
25
Beğeniler
0
Oyunu indirince "Install Completed" deyince bitiyor. Kapatabilirsin ve zaten oyun kurulu oluyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
samir555

samir555

Hectopat
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
7
Beğeniler
2
Yer
40.395088,49.960428
Oyun zaten kurulu iniyor. Siz kurulum yapmıyorsunuz.

Nasil yani? Ben oyunu indirdim ve Install ettim ama masa ustune hicbir sey gelmedi. Ama c diskinde oyun boyut olarak 19.8 gb gorunuyor.

Benim sorunum da bu zaten. Oyun yuklu olarak gorunmuyor bilgisayarda. Masaustunde de yok ama c diskinde orgin games icinde gorunuyor oyun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
H

Hastai

Ziyaretçi
Masaüstüne simge gelsin mi sorusuna hayır demiş olabilirsiniz. O klasörde oyunun exe'si vardır. Oradan direk açıp oynayabilirsiniz.
 
H

Hastai

Ziyaretçi
Hocam ne yaptınız da bu hale geldi merak ettim doğrusu. :) Ne yazık ki bilgim dahilinde değil, arkadaşlar yardımcı olacaktır.
 
KS
samir555

samir555

Hectopat
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
7
Beğeniler
2
Yer
40.395088,49.960428
Valla kardesim hicbirsey yapmadim. Oyunun inmesini bekledim, oyun indi, sonra bu sorunlar oldu. Yani ek olarak birsey yapmadim ben :)
 
Son düzenleyen: Moderatör:



Yeni konular

Yukarı