Yukarda arkadaşın dediği gibi Blender'da Prodecual modelleme Geometry Nodes'la mümkün hiç bulaşmadım çok zevkli ve güzel görünüyor fakat el atacak vaktim olmadı henüz. Misal bir bina tasarladın prodecual olarak. Kat sayısını, pencerelerin genişliğini vs gibi şeyleri sadece parametreleri değiştirerek çok hızlı bir biçimde değiştirebiliyorsun çok iştah açıcı görünüyor.
Bunun yanında dediğin biraz Non Desturctive Modelling'e de giriyor. Boolean kullanarak modellediğin objelerde vs modifier'ı üzerine apply etmediğin sürece istediğin değişikliği yapabiliyorsun. Mesela bir panel üzerinde 8 tane vida deliği açtım Boolean kullanarak ve bir müddet sonra aslında deliklerin olması gerektiğinden daha büyük olduğuna karar verdim ve küçültmek istedim. Bunu değiştirmek kolay. Fakat bir noktada obje karmaşıklaştıkça bazı noktalarda artık o non destructive durumu bozman gerekebiliyor.