Blender referans görsel ile çalışamıyorum

Dosyayı yollar mısın paketleyip.

Başka bir örnek yapıp atacağım üzerine save aldığım için eski dosyayı kurtaramıyorum.

Şu aşamadan sonrasında extrude yapıyorum mirror modifier veriyorum ondan sonrasında tıkanıyorum.
 

Dosya Ekleri

  • resim_2022-12-28_212115433.png
    resim_2022-12-28_212115433.png
    410,5 KB · Görüntüleme: 23
  • resim_2022-12-28_213033178.png
    resim_2022-12-28_213033178.png
    381,4 KB · Görüntüleme: 30
Son düzenleme:
Başka bir örnek yapıp atacağım üzerine save aldığım için eski dosyayı kurtaramıyorum.

Şu aşamadan sonrasında extrude yapıyorum mirror modifier veriyorum ondan sonrasında tıkanıyorum.
Tamam doğru gidiyorsun, şimdi yan taraflara ek polygon/vertex koyarak biçimlendirmen gerek.

El çizimi yapmıyorsan, bu senin için biraz zor olabilir.
 
1,5 yıldır kullanıyorsan büyük ihtimalle biliyorsundur fakat hatırlatmak istedim "O" kısayoluyla Propotional Editing'i açıp daha rahat modelleyebilirsin bu tarz şeyleri. Fakat mesh yeterli düzeyde vertex içermeli tabiki.

1672297954921.png


Sculpt etmek daha mantıklı geliyor bu tarz organik modelleri ama hiç anladığım bir konu değil malesef ilgi alanım hardsurface ne desem yalan olur. Yukarda da bahsedilmiş zaten ben olsam SubD ile devam ederdim sanırım.
 
Son düzenleme:
Organik modellemelere çalışıyorsanız ilk etap için Monster Mash: New Sketch-Based Modeling and Animation Tool bu siteyi de deneyebilirsiniz. Base model alırken daha rahat oluyor.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı