Blender unreal engine 4 hatası

Entropy

Hectopat
Katılım
26 Ağustos 2019
Mesajlar
170
Blender da yaptığım modeli unreal engine 4 oyun motoruna FBX uzantısıyla aktardığımda modelin bası kısımları kesik olarak aktarılıyor. Bunu nasıl çözebilirim?
 
eğer modelin bazı kısımlarının görünmez veya dediğiniz gibi kesik şeklinde gözüktüğünden bahsediyorsanız blenderdan şu işlemleri yapın. 2.8 sürümü için bunlar, diğer sürümleri kullanalı çok oldu hatırlayamıyorum :(
1. olarak aşşağı ok sembolüne tıklayın daha sonra backface culling etkinleştirin zaten model üzerindeki hatalar gözükecek isterseniz yeniden modelleyerek manuel olarak düzenleyebilirsiniz. veya 2. adıma bakın
adc.png

2. olarak modeli edit mode geçerek a tuşuyla hepsini seçin ve resimdeki yerlere tıklayın.
Bazen bu işe yaramıyor düşük bir olasılıkla fakat kendiniz manuel olarak düzeltirseniz daha sağlıklı olur. Backface culling açık olduğundan emin olun her zaman modellerken. Eğer o açıksa ve problemli görünmüyorsa herhangi bununla ilgili bir sorun yoktur demektir. iyi çalışmalar :)
adcc.png
 
eğer modelin bazı kısımlarının görünmez veya dediğiniz gibi kesik şeklinde gözüktüğünden bahsediyorsanız blenderdan şu işlemleri yapın. 2.8 sürümü için bunlar, diğer sürümleri kullanalı çok oldu hatırlayamıyorum :(
1. olarak aşşağı ok sembolüne tıklayın daha sonra backface culling etkinleştirin zaten model üzerindeki hatalar gözükecek isterseniz yeniden modelleyerek manuel olarak düzenleyebilirsiniz. veya 2. adıma bakın
Eki Görüntüle 455805
2. olarak modeli edit mode geçerek a tuşuyla hepsini seçin ve resimdeki yerlere tıklayın.
Bazen bu işe yaramıyor düşük bir olasılıkla fakat kendiniz manuel olarak düzeltirseniz daha sağlıklı olur. Backface culling açık olduğundan emin olun her zaman modellerken. Eğer o açıksa ve problemli görünmüyorsa herhangi bununla ilgili bir sorun yoktur demektir. iyi çalışmalar :)
Eki Görüntüle 455813
Yanıtınız için teşekkürler
 
Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı