Ömer Can Demirci
Kilopat
- Katılım
- 4 Aralık 2014
- Mesajlar
- 880
- Makaleler
- 9
- Çözümler
- 1
Kafa yoracağız artık. Teşekkürler bir gelişme olursa buraya yazarım.Bu dialog class ile olacak iş değil. Çok farklı bir sistemleri vardır. Bir dialog başka bir olayı tetikliyor. Kafa yormak gerek.
class ları karakterler ve nitelikleri için kullan demiştim. Kodunda 3 farklı karakter ve özellikleri var. Özellikleri öyle dizi ile yapman mantıklı değil.
Bu şekilde tüm nitelikler bir sınıf içerisinde tanımlanır. Bu kullanımda oop ye uygun değil. Fakat başlangıç için iyiC++:class CharAttribute { public: //getter setter functions private: int power; int penetration; int engineering; //vs }
Unreal'e başladım minik minik şeyler öğrendim. Küçük mekanlar tasarlamayı,dağ,göl vs yapmayı öğrendim. Kodlamayı nasıl yapıyoruz bildiğiniz kaynak var mı? İnternettekiler hep blueprint ve ben C++ üzerinde nasıl yapıldığını merak ediyorum.Bu dialog class ile olacak iş değil. Çok farklı bir sistemleri vardır. Bir dialog başka bir olayı tetikliyor. Kafa yormak gerek.
class ları karakterler ve nitelikleri için kullan demiştim. Kodunda 3 farklı karakter ve özellikleri var. Özellikleri öyle dizi ile yapman mantıklı değil.
Bu şekilde tüm nitelikler bir sınıf içerisinde tanımlanır. Bu kullanımda oop ye uygun değil. Fakat başlangıç için iyiC++:class CharAttribute { public: //getter setter functions private: int power; int penetration; int engineering; //vs }
Son düzenleme: