C# ile yazılan kodda hata var mı?

Meteakyz

Decapat
Katılım
11 Haziran 2021
Mesajlar
382
Çözümler
3
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar bir kod yazdım ama doğru olup olmadığını evde olmadığım için bilmiyorum bu kod doğru mu not: Karakterin duvara tırmanma kodu.

Kod:
using UnityEngine;

public class WallClimb : MonoBehaviour.
{
 // Oyuncunun tırmanma hızı.
 public float climbSpeed = 5f;

 // Oyuncunun ne kadar yüksekte duvara tırmanabileceği.
 public float maxClimbHeight = 3f;

 // Oyuncunun tırmanırken ne kadar hızlı dönebileceği.
 public float rotateSpeed = 180f;

 // Oyuncunun tırmanırken ne kadar yüksekte durabileceği.
 public float maxStandHeight = 1.5f;

 // Oyuncunun tırmanırken ne kadar ilerleyebileceği.
 public float maxClimbDistance = 3f;

 // Oyuncunun tırmanırken hangi hızda ilerleyeceği.
 public float climbForwardSpeed = 1f;

 // Oyuncunun tırmanma özelliğini etkinleştir/devre dışı bırak.
 public bool enableClimbing = true;

 // Oyuncunun ne zaman duvara tırmanabileceğini kontrol eden raycast.
 private RaycastHit hitInfo;

 // Oyuncunun duvara tırmanırken ne zaman durabileceğini kontrol eden raycast.
 private RaycastHit standHitInfo;

 // Oyuncunun tırmanırken döndüğü yönü tutan değişken.
 private Quaternion targetRotation;

 // Oyuncunun tırmanırken ne kadar ilerlediğini tutan değişken.
 private float climbedDistance;

 // Oyuncunun tırmanırken ne kadar yükseldiğini tutan değişken.
 private float climbedHeight;

 // Oyuncunun tırmanma özelliğini kullanıp kullanmadığını tutan değişken.
 private bool isClimbing;

 // Oyuncunun tırmanırken ne zaman durabileceğini kontrol eden raycast.
 private RaycastHit ceilingHitInfo;

 // Oyuncunun tırmanma özelliğini kullanırken yüksekliğini kontrol eden değişken.
 private float initialHeight;

 void Update()
 {
 // Eğer oyuncu tırmanma özelliğini etkinleştirilmişse.
 if (enableClimbing)
 {
 // Oyuncunun önünde duvar olup olmadığını kontrol eden raycast.
 if (Physics.Ray
 
Sorunuzu yeni yapay zeka ChatGPT'ye sordum ve bu cevabı verdi:
1671208265481.png

using UnityEngine;

public class WallClimb : MonoBehaviour
{
// ...
}

Doğru mu emin değilim. Sonucu merak ettim.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı