The_Solita
Yoctopat
- Katılım
- 31 Ekim 2021
- Mesajlar
- 1
Daha fazla
- Cinsiyet
- Kadın
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityengine;
Public class playermovement: Monobehaviour.
{
Rigidbody2D RGB;
Vector3 velocity;
Float speedamount = 5F;
// Start is called before the first frame Update.
Void Start()
{
RGB = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
// Update is called once per frame.
Void Update()
{
Velocity = New Vector3(ınput. Getaxis("horizontal"), of);
Transform. Position += velocity * speedamount * time. Deltatime;
}
}
Hatam olan kısmı of diye göstermekte Unity'e yeni başladım ne yapmalıyım?
Using System. Collections. Generic;
Using unityengine;
Public class playermovement: Monobehaviour.
{
Rigidbody2D RGB;
Vector3 velocity;
Float speedamount = 5F;
// Start is called before the first frame Update.
Void Start()
{
RGB = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
// Update is called once per frame.
Void Update()
{
Velocity = New Vector3(ınput. Getaxis("horizontal"), of);
Transform. Position += velocity * speedamount * time. Deltatime;
}
}
Hatam olan kısmı of diye göstermekte Unity'e yeni başladım ne yapmalıyım?