Çözüldü C# Mobile için kodlama basılı tutma

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

SpeeQ

Kilopat
Katılım
21 Ekim 2020
Mesajlar
2.460
Çözümler
71
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Telefon ekranına her bastığımda artmasını istediğim bir değişken var. Bunu touchCount ya da touch.phase kullandığımda, ekrana basılı tuttuğum zaman değişkenimin değeri hızlı bir şekilde artmaya başlıyor. Bunu istemiyorum. Nasıl düzeltebilirim?

C#:
    void Update()
    {
       
        if (Input.touchCount > 0)
        {
         
                para = Input.touchCount * tıklamaBaşınaPara + para;
            paraText.text ="$" + para.ToString();

        }

    }
}
 
Çözüm
Telefon ekranına her bastığımda artmasını istediğim bir değişken var. Bunu touchCount ya da touch.phase kullandığımda, ekrana basılı tuttuğum zaman değişkenimin değeri hızlı bir şekilde artmaya başlıyor. Bunu istemiyorum. Nasıl düzeltebilirim?

C#:
    void Update()
    {
   
        if (Input.touchCount > 0)
        {
     
                para = Input.touchCount * tıklamaBaşınaPara + para;
            paraText.text ="$" + para.ToString();

        }

    }
}
Eğer GetMouseButtonDown(0) kullanırsanız Unity bu kodu otomatik olarak tıklamaya çevirecektir.

Yani şu şekilde olacak:
C#:
    void Update()
    {
     
        if (Input.GetMouseButtonDown(0))
        {
       
                para++;
                paraText.text = "$" + para.toString();

        }

    }
}
Telefon ekranına her bastığımda artmasını istediğim bir değişken var. Bunu touchCount ya da touch.phase kullandığımda, ekrana basılı tuttuğum zaman değişkenimin değeri hızlı bir şekilde artmaya başlıyor. Bunu istemiyorum. Nasıl düzeltebilirim?

C#:
    void Update()
    {
   
        if (Input.touchCount > 0)
        {
     
                para = Input.touchCount * tıklamaBaşınaPara + para;
            paraText.text ="$" + para.ToString();

        }

    }
}
Eğer GetMouseButtonDown(0) kullanırsanız Unity bu kodu otomatik olarak tıklamaya çevirecektir.

Yani şu şekilde olacak:
C#:
    void Update()
    {
     
        if (Input.GetMouseButtonDown(0))
        {
       
                para++;
                paraText.text = "$" + para.toString();

        }

    }
}
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Tam olarak anlamadım ama büyük ihtimalle kodun yanlış bir parçasını attın. Tıklamayı aldığın kısmı atarsan en azından yorum yapabiliriz.
 
Eğer getMouseButtonDown(0) kullanırsanız Unity bu kodu otomatik olarak tıklamaya çevirecektir.

Yani şu şekilde olacak:
C#:
    void Update()
    {
   
        if (Input.getMouseButtonDown(0))
        {
     
                para++;
                paraText.text = "$" + para.toString();

        }

    }
}
"'Input' bir 'getMouseButtonDown' tanımı içermiyor." diyor. Platformu Windows alıp deneyeceğim. Edit: İşime yaradı sağ ol.
Tam olarak anlamadım ama büyük ihtimalle kodun yanlış bir parçasını attın. Tıklamayı aldığın kısmı atarsan en azından yorum yapabiliriz.
Eklediğim kod , dokunmayı kullanıcıdan nasıl aldığımın kodu.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı