Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Active Directory - Security Uzmanı
- Profil Kapağı
- 1522600635
Merhaba arkadaşlar,
Cefsharp Chromium web tarayıcısı üzerinde bir Youtube linki tetiklediğiniz zaman (Komut satırı ile) otomatik olarak oynatmadan gelmekte default şartlarda.
Aşağıda ilgili tarayıcının nasıl yüklenebileceğine dair ekran görüntüsü mevcut. Buna ek olarak X86 mimari desteklemekte tarayıcı, yükledikten sonra Visual Studio'yu yeniden başlatmak gerekiyor; akabinde nesneyi ekleyebilirsiniz.
Akabinde aşağıdaki kod ile herhangi bir komut düzeyinde URL tetiklenebilir. Normal şartlarda video oynamadan, bekleme modunda ekrana düşecektir.
Bu Youtube'un bir politikası değildir. Youtube default olarak auto enable özelliğini 1 yani açık olarak sunmakta, URL'de yer almasa da bu böyle.
Sizlerin ise bazı çözüm yöntemleri mevcut;
İhtiyaç duyulan komut satırları, farklı bir nesne özelliği altında çalıştırmaya kalkmayın hata alırsınız veya özellik devreye girmez.
Bu dokunuşlardan sonra çalışmaya hazır olacaktır. İhtiyaç duyma ihtimalinize karşı proje dosyalarını da yükledim. Proje dosyalarına buradan ulaşabilirsiniz.
Cefsharp Chromium web tarayıcısı üzerinde bir Youtube linki tetiklediğiniz zaman (Komut satırı ile) otomatik olarak oynatmadan gelmekte default şartlarda.
Aşağıda ilgili tarayıcının nasıl yüklenebileceğine dair ekran görüntüsü mevcut. Buna ek olarak X86 mimari desteklemekte tarayıcı, yükledikten sonra Visual Studio'yu yeniden başlatmak gerekiyor; akabinde nesneyi ekleyebilirsiniz.
Akabinde aşağıdaki kod ile herhangi bir komut düzeyinde URL tetiklenebilir. Normal şartlarda video oynamadan, bekleme modunda ekrana düşecektir.
Bu Youtube'un bir politikası değildir. Youtube default olarak auto enable özelliğini 1 yani açık olarak sunmakta, URL'de yer almasa da bu böyle.
C#:
chromiumWebBrowser1.Load("https://youtu.be/pe0dc0Y0OUI");
Sizlerin ise bazı çözüm yöntemleri mevcut;
- Youtube URL'sinin sonuna "?autoplay=1&mute=1" eklemeniz. Mute1 yani mute özelliği aktif olduğunda otomatik başlatacaktır videoyu.
- Aşağıdaki kütüphaneleri ekledikten sonra InitializeComponent alanına aşağıdaki komut satırlarını gömmek.
C#:
using System.Windows.Forms;
using CefSharp;
using CefSharp.WinForms;
İhtiyaç duyulan komut satırları, farklı bir nesne özelliği altında çalıştırmaya kalkmayın hata alırsınız veya özellik devreye girmez.
Kod:
var settings = new CefSettings();
settings.CefCommandLineArgs["autoplay-policy"] = "no-user-gesture-required";
Cef.Initialize(settings, true, browserProcessHandler: null);
Bu dokunuşlardan sonra çalışmaya hazır olacaktır. İhtiyaç duyma ihtimalinize karşı proje dosyalarını da yükledim. Proje dosyalarına buradan ulaşabilirsiniz.
Son düzenleme: