Celeron 2.40 Ghz işlemcili sistemi hızlandırma

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
S

Soner Gül

Ziyaretçi
[email protected]'nin konusunu incele, ben de birkaç bir şey söyleyeyim:


  • O sisteme Windows 7 fazla gelir, Windows Xp olsaydı şimdiye nazaran daha rahat kullanırdı. Windows Xp yüklersen iyi olur.
  • msconfig'te (Çalıştır>msconfig) Başlatma ve Hizmetler sekmelerindeki gereksiz yazılımları kapat. Kapatırken iyice incele, bilmediğin bir şeyi kapatma. Hizmetleri kapatırken "Tüm Microsoft hizmelerini gizle" seçeneğini işaretle. Bunları yaptığında Windows'la birlikte başlayan ve sistemin geç başlamasına sebep olan arkaplanda çalışan yazılımları/servisleri kapatmış olacaksın.
  • Sistem bakım programlarını kullanmalısın. Ccleaner kullan, Auslogics Disk Defrag'la da disk birleştir.
  • Antivirüs olarak ağır bir şey kurma. Avast kurabilirsin, fazla ağır değildir.

Bunlar arasında yapabileceğin en iyi şey Windows Xp yüklemek, kolay gelsin...
 

BilgisayarKurdu

Technopat
Katkıda Bulunan
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
19.057
Çözümler
32
Beğeniler
22.234
Yer
İstanbul/Üsküdar
Arkadaşlar konu biraz internete kayıyor :D

1080 pikselde izlersen zaten internet biraz sıkıntı yapmaya başlar. Ama sendeki donukluk internetle alakalı değil.
 
KS
G

Göksel

Hectopat
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
359
Beğeniler
15
Arkadaşlar konu biraz internete kayıyor :D

1080 pikselde izlersen zaten internet biraz sıkıntı yapmaya başlar. Ama sendeki donukluk internetle alakalı değil.

Düşük ayarlarda izliyoruz.

- - - Güncellendi - - -

[email protected]'nin konusunu incele, ben de birkaç bir şey söyleyeyim:


  • O sisteme Windows 7 fazla gelir, Windows Xp olsaydı şimdiye nazaran daha rahat kullanırdı. Windows Xp yüklersen iyi olur.
  • msconfig'te (Çalıştır>msconfig) Başlatma ve Hizmetler sekmelerindeki gereksiz yazılımları kapat. Kapatırken iyice incele, bilmediğin bir şeyi kapatma. Hizmetleri kapatırken "Tüm Microsoft hizmelerini gizle" seçeneğini işaretle. Bunları yaptığında Windows'la birlikte başlayan ve sistemin geç başlamasına sebep olan arkaplanda çalışan yazılımları/servisleri kapatmış olacaksın.
  • Sistem bakım programlarını kullanmalısın. Ccleaner kullan, Auslogics Disk Defrag'la da disk birleştir.
  • Antivirüs olarak ağır bir şey kurma. Avast kurabilirsin, fazla ağır değildir.

Bunlar arasında yapabileceğin en iyi şey Windows Xp yüklemek, kolay gelsin...

Bana göre windows 7 Ultimate daha hızlı geldi, XP biraz yavaş 7'ye göre?
 
S

Soner Gül

Ziyaretçi
Bana göre windows 7 ultimate daha hızlı geldi xp biraz yavaş 7 ye göre?

Yeterli sistemlerde daha hızlı ama sistemde Celeron ve 1 GB RAM var. Windows 7 zaten yeni şeyler yükledikçe, arka planda çalışan uygulamaların sayısı arttıkça 1 GB'a yakın RAM kullanıyor. Bu sistemle Windows Xp'de daha rahat edersin.

Boşuna nefesinizi harcamayın :D O sistemden bir cacık olmaz.
Arkadaşımda bu sistemin özelliklerine yakın 512 Mb RAM'li Windows Xp'li bilgisayar vardı en azından internette dolaşabiliyordu, PES 2010, COD 4-6 oynayabiliyordu (hafif kasmalarla) :)

- - - Güncellendi - - -

Aynen:D ama nasıl bir çözüm bulabiliriz.Ekran kartı sizce değiştirmeliyiz mi ?

Masraf yapmayın boşuna. Sorun büyük olasılıkla RAM yetersizliğinden kaynaklanıyor.
 

Ömer Gündüz

Kilopat
Katılım
4 Şubat 2012
Mesajlar
3.584
Beğeniler
972
Yer
İstanbul
Hayır hiç bir şey değişmez keza hangi kartı takarsan kart darboğaz olur. Hiç bir şekilde yatırım yapılmaz o bilgisayara verin bir garibana sevinsin...
 

Ömer Gündüz

Kilopat
Katılım
4 Şubat 2012
Mesajlar
3.584
Beğeniler
972
Yer
İstanbul
Yok abicim sen neden bu kadar zor anlayan zor kabullenen birisin? :D Burada sana 2 sayfa boyu adam olmaz diyoruz hiç bir şekilde sen soru üstüne soru... Yok başka çaresi bu kadar hiç bir şey olmaz o bilgisayardan.
 
S

Soner Gül

Ziyaretçi
En azından internette dolaşmak için kullanmak istiyorsa Windows Xp yükleyin.
 

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.


Yeni konular

Yukarı