Cyberpunk 2077 Path Tracing kaplamaları bulanıklaştırıyor

Katılım
26 Eylül 2019
Mesajlar
1.255
Çözümler
15
Arkadaşlar merhaba,

Path Tracing + FG + DLSS Q + Ray R. (DLSS 3.5) ayarında kaplamalar ve karakterlerde bozulmalar oluşuyor. Ayrıca araçla hareket halinde iken de diğer araçlar sanki ghosting varmış gibi arkalarında bulanık bir iz bırakıyorlar.

Soldaki resim PT + FG + DLSS Q + Ray R. (DLSS 3.5) / Sağdaki RT Ultra + FG + DLAA. Dikkatli bakınca karakter üzerindeki ve diğer alanlardaki bozulmaları görebilirsiniz. Şahsen RT OverDrive yerine RT Ultra'da oynuyorum sırf bu yüzden.

Bu konuda bir yorumunuz var mıdır, ya da sizde de böyle bir durum mevcut mu?
 

Dosya Ekleri

  • pt + fg + dlss q.png
    pt + fg + dlss q.png
    746,3 KB · Görüntüleme: 38
  • rt ultra fg + dlaa.png
    rt ultra fg + dlaa.png
    1,1 MB · Görüntüleme: 41
Son düzenleyen: Moderatör:
Genel bir problem, redditte yaşayan bir sürü insan var. Hala bu tarz teknolojilere ısınamadım, umarım ileride düzeltirler.

Aynı sorun bende de var. O yüzden düz RT ile oynuyorum.

Hmm, genel bir sorun o zaman. Ayrıca DLSS yerine DLAA + FG çok daha kaliteli görüntü veriyor. DLSS açıkken 120 civarı FPS alırken DLAA ile 80-90 dolaylarına düşüyor ama detaylar falan daha bir keskinleşiyor.
 

Geri
Yukarı