DLSS 3.5 için heyecanlıyım

Ray reconstruction'dan bahsediyorum. Işın İzleme performansını iyileştiriyormuş.


Nasıl yani? DLSS Frame Generation için DLSS Swapper mi kullanacağız?
Evet, iyileştiriyor da 3060 ile Ray Reconstruction açık şekilde Frame Generation olmadan nasıl bir performans almayı bekliyorsunuz?
 
Evet, iyileştiriyor da 3060 ile ray reconstruction açık şekilde frame generation olmadan nasıl bir performans almayı bekliyorsunuz?

İşte ray reconstruction için heyecanlıyım hocam.
 
Evet RR sayesinde RTX 3060 ile 26 FPS alırken 28 FPS alabileceksin artık Path Tracing açıkken.

 
Path Tracing???????. Hocam ben Ray Tracing üzerinde deneyeceğim. Path Tracing düşünmüyorum bile.
 
O kadar heyecanlanmana gerek yoktu. Forumda ayrıntılı konusu vardı 3000 serisi kartın varsa AMD'nin frame generationı beklemekten başka şeçeneğin yok.
 
DLSS 3.5, 3060'a gelse ne olur gelmese ne olur zaten Ray Tracing konusunda 3060 iyi değil.
 
RR Ray Tracing ile o kadar efektif değil yalnız, asıl odağı Path Tracing.
Yeni teknoloji, yeni teknolojidir. Deneyeceğiz ve göreceğiz.

O kadar heyecanlanmana gerek yoktu. Forumda ayrıntılı konusu vardı 3000 serisi kartın varsa AMD'nin frame generationı beklemekten başka şeçeneğin yok.
Onun için ayrı heyecanlıyım.
 
O kadar heyecanlanmana gerek yoktu. Forumda ayrıntılı konusu vardı 3000 serisi kartın varsa AMD'nin frame generationı beklemekten başka şeçeneğin yok.
Şunu da unutmamak lazım AMD'nin FG özelliğini açtığın zaman RR açılabilecek mi belli değil bile. Çakışma yapma şansı var.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…