DLSS 3.5 Ray Reconstruction Cyberpunk 2077'de test edildi

Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
46.485
Makaleler
42
Çözümler
150
Path Tracing ve RR açıkken yansıma kalitesi farkları;

Screenshot_2.jpg

Screenshot_1.jpg


2K ve 1080P çözünürlükte çeşitli kartlarla DLSS kalite + RR kapalı ve açık performans testleri (Testte frame generation özelliği RTX 4000 için kapalı tutulmuş, 2000 ve 3000 serisinde ise bulunmuyor).

Screenshot_3.jpg

Screenshot_4.jpg


Kaynak;
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Path Tracing ve RR açıkken yansıma kalitesi farkları;

Eki Görüntüle 1951899
Eki Görüntüle 1951900

2K ve 1080P çözünürlükte çeşitli kartlarla DLSS kalite + RR kapalı ve açık performans testleri (Testte frame generation özelliği RTX 4000 için kapalı tutulmuş, 2000 ve 3000 serisinde ise bulunmuyor).

Eki Görüntüle 1951898
Eki Görüntüle 1951897

Kaynak;
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Bu kadar işlevsel olacağını asla tahmin edemezdim. Çok iyiymiş açılabilecek her oyunda açacağım.
 

Demek istediğim 4090 böyle gulyabani gibi bir kart oldu hani. 3090 özellikle RT odaklı performansta çok gerisinde kalıyor 4090'ın. Belki bilerek koymadılar "güzelim kart nerelere düştü" demesin sahipleri diye.

Bu özellik tam olarak ne işe yarıyor?

Işın izleme açtığında yansımaların gerçekliğini ve kalitesini artırıp performansa da hafif katkı sağlıyor.
 

Geri
Yukarı