RTX4050'de DLSS3.0 olacak ancak koskoca 3090 Ti'da DLSS3.0 olmayacak. NVIDIA üzdü.
FSR zorunda kalınmadıkça kimsenin kullanmayacağı bir teknoloji, görüntü kalitesi kaybı çok fark edilir düzeyde. DLSS'in rakibi değil.
DLSS 3 muazzam bir şey. Direkt X2 FPS veriyor. DLSS 3 destekli oyunların artması dileğiyle.
Ben hala bunun neresi partizanlık anlamadım. FSR'ı 7-8 oyunda test etme şansım oldu, bence AMD cephesinin oyunculara en büyük kıyağıdır ve kesinlikle her oyunda olmalıdır. Dediğim iki şey varBu yorum size ait. Video ile içerik sunuyorum. Ortada "çok fark" olan kısım neresidir? Nerede bu çok fark? Nerede biliyor musunuz? Siz kullanıyorsunuz. O yüzden çok fark var. Ray Tracing performansı dersiniz, haklısınız derim. Ama kalkıp frame üzerinden "çok fark var" ibaresini kullanıyorsanız ve ekstra fiyat farkını gerektirecek düzeyde bir durum olmadığını içerik dahilinde sunmama rağmen "ben kullanıyorum, çok fark var" demeniz partizanlıktır.
Sizin bahsettiğiniz şeyin ben videolu halini sundum. Ortada rakip bir karta fazla ödemeyi gerektirecek bir frame farkı bulunmuyor. Hardware Unboxed yanlı içerik sunuyor. Tek kaynak olarak sizi alalım. Çok makul.Ben hala bunun neresi partizanlık anlamadım. FSR'ı 7-8 oyunda test etme şansım oldu, bence AMD cephesinin oyunculara en büyük kıyağıdır ve kesinlikle her oyunda olmalıdır. Dediğim iki şey var
1) FSR'ı Quality'de açınca dahi görüntü kalitesinde bariz bir düşüş var, bu Native'e kıyasla da öyle DLSS'e kıyasla da. En azından benim 1080P'de gördüğüm bu.
2) Yukarıda dediğim durumda ötürü FSR'ı sadece monitörün yenileme hızına erişmek için kimsenin açacağını sanmıyorum veya mantıklı bulmuyorum. Daha açık anlatayım: Bir oyunda 60 FPS alıyorsam ve 144 Hz monitörüm varsa DLSS'i belki FPS'i 80-90'lara dayamak için açabilirim. Ama FSR'ı kesinlikle açmam çünkü görüntü kaybı daha belirgin olacak. Bana kalırsa FSR, 20-25 FPS'leri 30'a çekmek ve RT performansını iyileştirmekten başka bir işlevi yok, ki olmasına da gerek yok. Sonuçta bu çok basit bir upscale teknolojisi. DLSS'e rakip olacağını düşünmüyorum.
Frame farkı yoksa da kalite farkı var + FSR'ın olduğu DLSS'in olmadığı oyun sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor + FSR'ı her GPU sahibi kullanabiliyor. Bu ise DLSS'i makul fiyat farklarına göz yumulacak bir avantaja çeviriyor. Fiyatları eşit olsa "Nasıl olsa FSR var" deyip AMD GPU mu alırsınız?Sizin bahsettiğiniz şeyin ben videolu halini sundum. Ortada rakip bir karta fazla ödemeyi gerektirecek bir frame farkı bulunmuyor. Hardware Unboxed yanlı içerik sunuyor. Tek kaynak olarak sizi alalım. Çok makul.
O konu sizce teknolojiyi sağlayan markalarla mı alakalı? FSR açık kaynak kodlu zaten. Bunu oyununa dahil etmeyen şirket için ne yapılabilir? Biraz mantık kurmaya çalışın. RT'nin de henüz bulunmadığı bir dolu oyun var. Şimdi burada suçu kime atacağız? Kurduğunuz mantık çok sıkıntılı. Böyle bir argüman yok.Frame farkı yoksa da kalite farkı var + FSR'ın olduğu DLSS'in olmadığı oyun sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor + FSR'ı her GPU sahibi kullanabiliyor. Bu ise DLSS'i makul fiyat farklarına göz yumulacak bir avantaja çeviriyor. Fiyatları eşit olsa "Nasıl olsa FSR var" deyip AMD GPU mu alırsınız?
Tamam da konu farklı yerlere gidiyor. FSR DLSS'ten iyi diyen olmadı, bu kıyaslamayı siz dile getirdiniz, şimdi sanki karşınızdaki böyle demiş gibi cevap veriyorsunuz.Frame farkı yoksa da kalite farkı var + FSR'ın olduğu DLSS'in olmadığı oyun sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor + FSR'ı her GPU sahibi kullanabiliyor. Bu ise DLSS'i makul fiyat farklarına göz yumulacak bir avantaja çeviriyor. Fiyatları eşit olsa "Nasıl olsa FSR var" deyip AMD GPU mu alırsınız?
Oyun bulamayıp the day before falan koymuşlar, koskoca sektörde elle tutulur oyun yok. Ne olduğu belli olmayan oyunlarla RT tanıtıyorlar.
(Sözüm sadece bu oyun için)
Nvidia'ya söylediğim kısım oyunun ne olduğu belli değil, dolandırıcı bile olabilirler. Onun dışında "sektörde oyun yok" dedim. Nvidia ile alakası yok.Ucuz olunca bir şey övülüyor hemen.
Piyasada oyun yok. NVIDIA ile ne alakası var?