DLSS ve FSR aynı anda kullanılır mı?

İkisi aynı anda kullanılmaz, böyle bir şeye kimsenin de ihtiyacı yok zaten. Birini tercih edip kullanın. Eğer AMD GPU'ya sahipseniz zaten DLSS kullanamıyorsunuz (İstisna: Lossless Scaling).

Şimdilik daha fazla oyuna destek sunduğu için DLSS daha iyi bana göre. Fakat FSR'ın da kalitesi yeterli, hiçbir zaman Performans veya Dengeli olarak kullanmadım. Ultra Kalite modunda gayet iyi iş yapıyor.

Yakın zamanda Radeon Software'a eklenecek RSR başarılı olursa daha çok oyunda bu teknolojiyi kullanabileceğiz.
 
Hahaha atanlar 1 kere DLSS kullandı mı acaba? NVIDIA'nın efsane ötesi şişirilmiş şu teknolojisinde ne buluyorsunuz böyle savunacak kadar cidden merak ediyorum. Maksimum performansa çekince gayet de çamur. Konunun başına da yazdım zaten iyi bir ekran kartınız varsa açmayın diye. FSR zaten çok geniş bir ekran kartı desteği olan teknoloji. Ryzen APU'larda bile desteği var. Dolayısıyla mantıklı oluyor düşük sistemlerde. Ama gidip de RTX 2060 ve üstü bir şey kullanıyorsan bi' zahmet açmayıver.
Normalde doğru konuşuyorsunuz ancak sadece maximum performans adına konuşuyorsunuz.
Maximum kaliteye de çamur demezsin.
Ayrıca daha net ve kaliteli görüntü almak isteyenler için neden gereksiz olsun?
Belki adamın FHD monitörü var ve sanal 2K-4K kötü geldiğinden maksimum kaliteyi tercih ediyor?
 
Normalde doğru konuşuyorsunuz ancak sadece maximum performans adına konuşuyorsunuz.
Maximum kaliteye de çamur demezsin.
Ayrıca daha net ve kaliteli görüntü almak isteyenler için neden gereksiz olsun?
Belki adamın FHD monitörü var ve sanal 2K-4K kötü geldiğinden maksimum kaliteyi tercih ediyor?
Maksimum performans veya maksimum kalite yapmadığın sürece çok fark etmiyor ki zaten. Aradakiler gereksiz ve çok performans etkilemiyor.
 
Maksimum performans veya maksimum kalite yapmadığın sürece çok fark etmiyor ki zaten. Aradakiler gereksiz ve çok performans etkilemiyor.
Nasıl fark etmiyor hocam Allah aşkına.
Programla vereceğin keskinlik ayarıyla DLSS maksimum kalite ayarını bir tutuyorsunuz.
Zaten DLSS direkt olarak performans için üretilmiş bir şey de değil ki?
Düzeltmeler de sağlıyor gölge,su,rüzgar,obje vesaire.
 
Nasıl fark etmiyor hocam Allah aşkına.
Programla vereceğin keskinlik ayarıyla DLSS maksimum kalite ayarını bir tutuyorsunuz.
Zaten DLSS direkt olarak performans için üretilmiş bir şey de değil ki?
Düzeltmeler de sağlıyor gölge,su,rüzgar,obje vesaire.
Maksimum kaliteye herhangi bir yorum yapmadım dostum. Önceki mesajımda da belirttim. DLSS'yi zaten ya maksimum performans ya maksimum kalite için açacaksan açarsın. Ara ayarlar etkilemiyor hâlâ da arkasındayım en azından göz zevkime güveniyorum.
 
Dlss cidden iyi bir kullanım alanı sunuyor. Performans modu çamur gibi evet ama AMD nin çözümü şuan çok yeni ve kyaslamak çok erken, dlss 2.3 sürümüne geldi daha iyi elbette olucaktır. İkisi berarber kullanıma uygun olmazlar ama
 
Hahaha atanlar 1 kere DLSS kullandı mı acaba? NVIDIA'nın efsane ötesi şişirilmiş şu teknolojisinde ne buluyorsunuz böyle savunacak kadar cidden merak ediyorum. Maksimum performansa çekince gayet de çamur. Konunun başına da yazdım zaten iyi bir ekran kartınız varsa açmayın diye. FSR zaten çok geniş bir ekran kartı desteği olan teknoloji. Ryzen APU'larda bile desteği var. Dolayısıyla mantıklı oluyor düşük sistemlerde. Ama gidip de RTX 2060 ve üstü bir şey kullanıyorsan bi' zahmet açmayıver.

Benim RTX 3080'im var ve Ultra performance moduna getirmediğin sürece şu ana kadar hiçbir oyunda görüntüde bir eksilme görmedim.
 
God of War'ı FSR Max kalitede 60'a sabitledim çok sırıtmıyor ama Max kalitenin altında batırıyor resmen buğulu bir görüntü oluyor. DLSS tabii yapay zeka kullandığı için çok daha iyi ama genele desteklediği kartlara bakarsak FSR daha iyi umarım geliştirilir.
 
Ben ayar kısmaktansa full HD çözünürlükte FSR ultra quality açma taraftarıyım. Görsel olarak kesinlikle gelişme yaratıyor. Hafif bir netlik kaybı olsa da göze batmıyor. Performans olarak %15-%25 artış görülüyor. İ
 

Yeni konular

Geri
Yukarı