Flight Simulator X 1628 Hatası

VikingMan

Hectopat
Katılım
11 Temmuz 2014
Mesajlar
Merhabalar. Yüklemeye çalıştığım Flight Simulator X de aşağıdaki ekran görüntüsünde görebileceğiniz "1628: Failed to complete installation." hatasını almaktayım. İnternette bulunabilecek her yolu denememe rağmen hiç bir çözüm bulamadım. Daha önceden bu hata ile karşılaşmış ve çözmüş olan, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok minnettar olurum. Şimdiden çok teşekkürler.
sss.jpg

Kurulumu tamamlamak başarısız oldu uyarısı ?

Hi,

I had the problem of of being unable to install Flight Simulator X on Windows 8 64-bit (Error 1628) tried all the suggestions here but none of them worked for me.

Then looking online for a solution found out that windows 8 has a hidden Administrator Account with extra privileges.

Thought I would give it a try by enabling this account that is not enabled by default as really wanted to play this game after playing the demo.

And it worked! no more Error 1628 when installing the game using the hidden Administrator Account.

Here is the link to the page on how to enable it:

Windows 8: Enable the hidden Administrator Account - gHacks Tech News

Hope this works for some of you let me know how you get on.

Ady.

Son düzenleyen: Moderatör:
Maalesef çözülmedi sorun :cry:.

1 hafta geçmesine rağmen hala sorunum çözülmedi yok mu yardımcı olacak biri yav :(

Son düzenleyen: Moderatör:
Uyarı! Bu konu 10 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı