Fsr 3.0 konsollara da geliyor!

İyi bari PS5 4K da Death Stranding'i bayağı droplu oynatıyordu sanırım düzelir.

Ben oynayalı bayağı oldu ama pek öyle droplu oynadığımı hatırlamıyorum. Sizin cihazda bir sorun olabilir mi?
 

@Niko BelIic @Famronty @xefe

Immortals of aveum fsr 3.0'ı konsollara getirmek için çalışmalara başlamış ancak konsollarda fps sınırı olduğu için pekte ilerleme katedilmeyeceği düşünülüyormuş fsr 2.0 kullanıp 60 fps olan oyunların görüntü kalitesinde artış yaşanır yinede.

Ayrıca donanımhaberin yazısında şöyle yaziyor

''AMD’nin FSR3 çözümü teknik olarak PS5 tarafından da desteklense de Sony’nin konsolu bu teknolojiden yeteri kadar yararlanamayabilir. FSR 3, Optik Akış ve Kare Oluşturma görevlerini asenkronize olarak yönetebilmek için DX12 tabanlı bir yedek takas zinciri kullanıyor. PS5’in de DirectX 12’yi desteklememesi FSR3 çözümüne bir problem yaratıyor. AMD, Windows ve Xbox dışındaki platformlara da FSR3 teknolojisini sunmak için Unreal Engine eklentisi sunuyor ancak bu eklenti, optik akış ve kare oluşturma görevlerini asenkronize çalıştıramıyor ve performans düşüşüne sebep oluyor. Bakalım Ascendant, bu problemin üzerinden gelmeyi başaracak mı?''
 

@Niko BelIic @Famronty @xefe

Immortals of aveum fsr 3.0'ı konsollara getirmek için çalışmalara başlamış ancak konsollarda fps sınırı olduğu için pekte ilerleme katedilmeyeceği düşünülüyormuş fsr 2.0 kullanıp 60 fps olan oyunların görüntü kalitesinde artış yaşanır yinede.
Optimizasyonu beceremeyince FSR'a asılmışlar demek ki.
 

@Niko BelIic @Famronty @xefe

Immortals of aveum fsr 3.0'ı konsollara getirmek için çalışmalara başlamış ancak konsollarda fps sınırı olduğu için pekte ilerleme katedilmeyeceği düşünülüyormuş fsr 2.0 kullanıp 60 fps olan oyunların görüntü kalitesinde artış yaşanır yinede.

Ayrıca donanımhaberin yazısında şöyle yaziyor

''AMD’nin FSR3 çözümü teknik olarak PS5 tarafından da desteklense de Sony’nin konsolu bu teknolojiden yeteri kadar yararlanamayabilir. FSR 3, Optik Akış ve Kare Oluşturma görevlerini asenkronize olarak yönetebilmek için DX12 tabanlı bir yedek takas zinciri kullanıyor. PS5’in de DirectX 12’yi desteklememesi FSR3 çözümüne bir problem yaratıyor. AMD, Windows ve Xbox dışındaki platformlara da FSR3 teknolojisini sunmak için Unreal Engine eklentisi sunuyor ancak bu eklenti, optik akış ve kare oluşturma görevlerini asenkronize çalıştıramıyor ve performans düşüşüne sebep oluyor. Bakalım Ascendant, bu problemin üzerinden gelmeyi başaracak mı?''
Vay be! Gerçekten PS5 DirectX 12 desteklemiyormuş. FSR ve ışın izleme teknolojileri için sıkıntılı bir durum.

"Son olarak konsollarda DX12U desteği şu anlık Xbox Series X’e has tutulacağa benziyor. Her ne kadar PlayStation 5 ve Xbox Series X’in her ikisi de işlemci ve GPU tarafında aynı mimariler üzerinde yükselseler de Microsoft’un yazılımsal avantaja sahip olmak isteği buna neden olmuş olabilir."

 

Geri
Yukarı