FSR 3.1 çıkmış ve Ghost of Tsushima'da olacakmış. Pırıltılar, titremeler ve dokulardaki ayrıntılar daha iyi olacakmış. Kaynak AMD FSR 3.1 Announced at GDC 2024, FSR 3 Available and Upcoming in 40 Games
FSR 2.X'de de aynısını yaptılar, 3.X de aynısı olacak. Bugün TLOU'da 3.0'ı test ettim ve görüntü yine bozuluyor yine bozuluyor, önceki sürümlerle fark yok gibi bir şey. Aynı terhane üzerinde devam ediyor sürümler. 3.2 çıkar obje kenarlarındaki bozulmaları düzelteceğiz derler sonra 4.0 tanıtılır ve görüntü yine bozulur sonra onun da X. 1'i çıkar yine iyileştirme yapacağız derler. Ömür boyu sürer bu.
Klasik AMD diyorsun yani.FSR 2.x'de de aynısını yaptılar, 3.x de aynısı olacak. Bugün TLOU'da 3.0'ı test ettim ve görüntü yine bozuluyor yine bozuluyor, önceki sürümlerle fark yok gibi bir şey. Aynı terhane üzerinde devam ediyor sürümler. 3.2 çıkar obje kenarlarındaki bozulmaları düzelteceğiz derler sonra 4.0 tanıtılır ve görüntü yine bozulur sonra onun da x.1'i çıkar yine iyileştirme yapacağız derler. Ömür boyu sürer bu.
Modlu FSR daha iyi
Kknusu ve konuda haberi var Kare Oluşturmada Üçüncü Taraf Desteği Sunan AMD FSR 3.1 Duyuruldu halen çok geride ama iyi AMD daha çok geliştirsin yoksa DLSS tekeli abartı hale gelecek.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.