Gamer Mouse tavsiyesi/kıyaslaması

ozeceze

Hectopat
Katılım
6 Nisan 2014
Mesajlar
140
Beğeniler
21
Arkadaşlar G510 klavye siparişi verdim e bunun yanınada kaliteli bir Mouse almak gerekli diye düşünüyorum :) Aklımda iki model var
Logitech G300 ve A4 Tech X7 F4 ... Mouse pad olarakta small yada medium SteelSeries pad alacağım. Şimdi gelelim asıl olaya ...
Aradığım özellikler
-Sessiz olması
-Tutuşunun iyi olması
-Kalite olarak 2 yıl kullanabileceğim bir fare olmalı
-Üzerindeki her fonksiyonu kolayca kullanabilmeliyim.
Arkadaşımda X7 Fy var (Y dedim çünkü model numarasını bilmiyorum :) Deseni farklı ama F4 ile aynı tasarım) Tutuşu ve sessizliği cidden iyi geldi ve 2 yıldır kullanıyor. (Sürekli olarak LoL oynuyor günde 6 saat) Logitech G300'ü incelemedim ama çok basit bir fare gibi geliyor. Boyununda ufak olduğunu ve ağırlık olayının olmadığını öğrendim. Sizler bana hangi fareyi önerirsiniz ?

@monaktus Hocam siz X7 F5 kullanıcısınız, memnun musunuz ?
 

P

pusat57

Ziyaretçi
A4 tech Bloody V5 aldım ben ve çok kullanışlı sağlam. Ele iyi oturuyor. Tavsiye ederim 70 TL idi hafta sonu Vatan PC'de. Ayrıca V7 de güzel duruyor.
 
H

Hastai

Ziyaretçi
G300 kullanıyorum, ağırlık varsa nerede söyler misiniz? Ben yok diye biliyorum da. Varsa çok işime yarar doğrusu.

Ek olarak mouse eliniz büyük ise gerçekten ufak kalabilir. Ancak tuşlara çok rahat basabiliyorsunuz.
 
KS
O

ozeceze

Hectopat
Katılım
6 Nisan 2014
Mesajlar
140
Beğeniler
21
Bloody düşünmüyorum makrolama için 20 Dolar iyi para :) 60 lira kargo dahil alınıyor X7 F4 bugün itibari ile.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Katılım
27 Eylül 2013
Mesajlar
4.177
Beğeniler
1.652
Yer
İzmir-Alsancak
G300 kullanıyorum, ağırlık varsa nerede söyler misiniz? Ben yok diye biliyorum da. Varsa çok işime yarar doğrusu.

Ek olarak mouse eliniz büyük ise gerçekten ufak kalabilir. Ancak tuşlara çok rahat basabiliyorsunuz.

Bende geçen salı almıştım, kullanıyorum. Kutunun içindeki kartona yapıştırmışlar. Ben kendi kendime "bu ne yahu?" dedim, sonra ağırlık olduğunu farkettim ama mıknatıslı sanırım. Mouse'un üzerine koyduğun zaman mıknatıs gibi yapışıyor ve dolayısıyla ağırlık elde ediliyor biraz.
 
H

Hastai

Ziyaretçi
Bende geçen salı almıştım, kullanıyorum. Kutunun içindeki kartona yapıştırmışlar. Ben kendi kendime "bu ne yahu?" dedim, sonra ağırlık olduğunu farkettim ama mıknatıslı sanırım. Mouse'un üzerine koyduğun zaman mıknatıs gibi yapışıyor ve dolayısıyla ağırlık elde ediliyor biraz.
Kutuyu attım. :neo: Kaderimde bu da mı vardı.
 

monaktus

Hectopat
Katılım
24 Nisan 2014
Mesajlar
976
Beğeniler
185
Yer
Bursa
Öncelikle şunu söyleyeyim elden ele fark var tabi de benim elime tam oturuyor. Oldukça memnunum x7den ucuz diye almıştım. :) Yandaki tuşları pek kullanmıyorum zaten makro falan atılıyormuş.
G300'ü kullanmadım ama çok şekil duruyor. Almadan önce ikisinide eline al hangisi hoşuna giderse onu alırsın.
 
KS
O

ozeceze

Hectopat
Katılım
6 Nisan 2014
Mesajlar
140
Beğeniler
21
X7 elime tam oldu arkadaşın vardı denedim mağazalarda G300 açık olmuyor maalesef bana hiç denk gelmedi :( Ben X7 F4 alacağım sanırım cidden büyük ve tutumu iyi bir fare ama G300'ü elime alırsam işler değişebilir :)
 
H

Hastai

Ziyaretçi
Hocam eğer şu G300'deki 4 adet tuşu gerçekten kullanacaksanız G300 alın. Ama yok çok da kullanmam derseniz X7 alın derim. Elinize daha güzel oturur.
 



Yukarı