Geliştirdiğim Strateji Oyunu

Enerjiyle ilgili bölüm bitti, bu arada yeniden boyutlandırarak eklediğimden görsellerin kalitesi bayağı düşüyor.

sdasdasd.gif

@Peaky Blinders Şöyle bir güncelleme yaptım, biraz daha iyi oldu sanırım. Zaten içime sinene kadar birkaç kez daha elden geçireceğim komple grafikleri.

resz.png
 
GUI biraz tahtaya benziyor gibi. GUI'ı biraz daha demire benzetebilirsiniz bence. Savaş havasını hissetirir.

Main paneldeki butonları ve ilk birkaç sayfayı dediğin gibi yapmayı planlıyorum. O kısımlar benim de pek içime sinmiyor. Savunma bakanlığı bölümü zaten komple değişecek.
 
Main paneldeki butonları ve ilk birkaç sayfayı dediğin gibi yapmayı planlıyorum. O kısımlar benim de pek içime sinmiyor. Savunma bakanlığı bölümü zaten komple değişecek.

Eğer ordu aç kalırsa belli bir şans ve zaman ile darbe girişiminde bulunabileceği bir özellik olabilir.(sadece fikrimi belirtiyorum.)
 
Eğer ordu aç kalırsa belli bir şans ve zaman ile darbe girişiminde bulunabileceği bir özellik olabilir.(sadece fikrimi belirtiyorum.)
Bunu komple nüfus olarak yapacağım, gıda endüstrisi nüfusu karşılayamazsa halk desteği yüzdesi düşer ve belirli bir yüzde altına inince darbe ihtimali ortaya çıkar.

Diplomasi ile ilgili bölüm de eklendi.

diplomacy.png
 
Son düzenleme:
Hobi olarak işten artan vakitlerde 2d strateji oyunu geliştirmeye başladım, bu konuyu da bir devlog olarak kullanma niyetindeyim.

Bakanlıklar
  • Ticaret , maden ve endüstriyel ürünlerin alım satımı
  • Endüstri , sivil ve askeri fabrikalar
  • Enerji , enerji üretimi için gerekli tesisler, inşaat, verimlilik.
  • Adalet, suç oranları, vergi cezalar vs.
  • Savunma, ordu oluşturma, gruplandırma, modernizasyon, eğitim, savaş planı vs.
  • Hazine, borçlar ve vergiler.
  • Eğitim, her okul türüne göre vergi artışı, askeri güç artışı, teknoloji bonusu vs.
  • Teknoloji, araştırmalar, ileri teknoloji üretim için gerekli.
  • Diplomasi, ticaret yapmadan önce anlaşma, elçilikler vs.
Savaş Yöntemi
  • 2d harita üzerinde, belirli ordu gruplarının ve silah sistemlerinin yerleştirilmesi - yönlendirilmesi şeklinde düşman hedeflerinin yok edilmesi.
  • Grup komutanlarının hareketi, çeşitli bonuslar.
Oyunu genel olarak HOI tarzına yakın yapmaya çalışıyorum, şimdilik genel hatlarıyla yazıyorum detaya girersem sayfalar sürecek. Benim de tuzum olsun diyorsanız kendi fikirlerinizi yazabilirsiniz, makul mantıklı olanları değerlendireceğim.

Oyundan birkaç görsel ekliyorum.

Eki Görüntüle 1451053Eki Görüntüle 1451055Eki Görüntüle 1451054Eki Görüntüle 1451056Eki Görüntüle 1451057Eki Görüntüle 1451058
hocam güzel gözüküyor fakat oyuna yeni diller eklemelisiniz öncelikle kendi dilinizi ekleyin oyun bittiğinde indirme linkini isteriz bye
 
Muharebe sistemini yapmaya başladım, fabrika çıktısı olarak her 200 tank harita üzerinde yönetilebilir 1 tanka eşdeğer olacak yani fabrikada 2000 tank ürettiyseniz harita üzerinde kontrol edebileceğiniz 10 tanka sahip olacaksınız. Böylece tek bir tankla aslında bir tank birliği temsil edilmiş olacak. Mobil sistemde küçücük ekranda efektif oynayabilmek için böyle yapmak en makul olanı olacak. Savaş uçağı için 200, savaş gemisi ve denizaltı için 500 şeklinde düşündüm.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 

Geri
Yukarı