Foxie
Kilopat
Daha fazla
- Sistem Özellikleri
- Asus TUF Gaming X570-PLUS(WI-FI) | Ryzen 7 5800X | Asus ROG Strix RTX 3080 10G LHR | Phanteks P500A DRGB | Corsair Force MP600 1TB SSD | Kioxia Exceria G2 1TB SSD | GSKILL RipjawsV 16x2 32GB 3200Mhz CL16 | Cooler Master G800 800W 80+ Gold | MSI MAG274QRF-QD 2K-165HZ 1ms 27" | Asus TUF Gaming VG259QR FHD - 165HZ 1MS 24.5" | Logitech MX Mechanical Mini | HyperX Pulsefire Raid | Logitech G733
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Game Developer
C#, GDScripte göre daha popüler kaynak daha fazla, ve ekstra ideler kullanabiliyorsun + .NET kütüphanelerinin tamamına erişimin mevcut, bu arada mobilde publisherların kendi SDK'lerinden bahsediyorum. Onların içinde 28-30 tane ad network, analytic tool ve mediation tool bulunuyor. Opensource olduğu için ticari bir üründe bir sorunla karşılaştığında kendin çözmek zorundasın karşında birini bulamıyorsun, godotun çok ciddi communitye ihtiyacı var şu anda, blender opensource idi ve iyi ilerledi, godotta o ilerlemeyi göremiyorum maalesef, belki son yaşananlardan dolayı biraz daha ilerleyebilir. Şu an direkt bir geçiş söz konusu değil, indieler veya solo takımlar için uygun ama mobilde özellikle paid ua yapan firmalarda unity-C# vazgezçilmez şu anda, 8-10 senelik firmalar var ve bunlar unity tecrübelerini bir anda kenara atıp hop yeni motor diyip arkasında bir şirketin bulunmadığı bir motora geçmek intihar olur.Mobilde C#'a ihtiyaç yok GDscript gayet yeterli, hangi konuda SDK'ya ihtiyaç duyuyorsun? Admob, Firebase, PGS? Bunların hepsi şu an mevcut. Andoid üzerinde ticari bir ürün ortaya çıkarmak için engel yok. Açık kaynak olması nasıl bir avantaj mı? İstediğin gibi optimize edebilirsin, kendi alt seviye fonksiyonlarını dahil edebilirsin, unreal ve unityle yapamayacağın birçok şeyi yapabilirsin, kendi pluginlerini geliştirebilirsin.
Community'i gayet yeterli soru sorup da cevap alamadığım hiç olmadı.