GoW Kratos neden her engeli geçemiyor?

EmreLds

Kilopat
Katılım
27 Mart 2019
Mesajlar
8.710
Makaleler
5
Çözümler
23
Merhaba, benim yeni GoW oyunlarında çok takıntılı olduğum bir konu var. Arkadaş bu kratos dediğimiz adam bu evrenin en güçlü karakteri değil mi? Neden en basit engelleri zıplayarak veya orayı yok ederek geçemiyor? Mesela en basit 2 metrelik duvar var karşısında yahu sen kratos'sun koskoca. İki saat Atreus'u falan gönderiyor, zıpla ya da duvarı yok et işte adam, ne uğraşıyorsun? Şimdi sen yani atreus olmasa orada mı kalacaksın? Veya yani kratos dediğimiz adamın güçlerine bakınca bir zıplayışta yüzlerce metre zıplaması lazım. İlk oyundaki dağı direkt zıplayıp geçemiyor mu bu adam? Ya zaten koskoca Tanrı'nın gidip saçma saçma bulmacaları direkt yok edip geçmek yerine çözmeye çalışması başka konu. Gelin tartışalım şu konuyu. :D
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kimsenin önüne gelen her şeyi anında yok ettiği bir oyun oynamak istediğini sanmıyorum şahsen. Öyle bir niyetin varsa gider DOOM oynarsın, GoW gibi hikayeli bir oyunun böyle olması gerekir ki sıkmasın.
 
Merhaba, benim yeni GoW oyunlarında çok takıntılı olduğum bir konu var. Arkadaş bu kratos dediğimiz adam bu evrenin en güçlü karakteri değil mi? Neden en basit engelleri zıplayarak veya orayı yok ederek geçemiyor? Mesela en basit 2 metrelik duvar var karşısında yahu sen kratos'sun koskoca. İki saat Atreus'u falan gönderiyor, zıpla ya da duvarı yok et işte adam, ne uğraşıyorsun? Şimdi sen yani atreus olmasa orada mı kalacaksın? Veya yani kratos dediğimiz adamın güçlerine bakınca bir zıplayışta yüzlerce metre zıplaması lazım. İlk oyundaki dağı direkt zıplayıp geçemiyor mu bu adam? Ya zaten koskoca Tanrı'nın gidip saçma saçma bulmacaları direkt yok edip geçmek yerine çözmeye çalışması başka konu. Gelin tartışalım şu konuyu. :D

Dediğiniz doğru fakat bence bu bulmacalar oyunu güzelleştirmiş. Öbür türlü yürü-yık-savaş şeklinde tekrar ederdi kendini.
 
Oyun tasarımdan dolayı bu şekilde yapılmış. Baba oğul ilişkisini oyuncuya yansıtmak için, tabiki de mantık olarak çok saçma şeyler var. Her engeli uğraşmadan geçersen hile gibi bir şey olur oyuncu bu şekilde zevk alamaz veya oyunu yapması çok zor olur. Bunu bir şekilde sınırlamak zorundalar.
 
Oyun mekanikleri. Lore ile Gameplay çok başka şeyler, yeni çıkacak olan Black Myth'de de aynısını göreceğiz büyük ihtimalle. Ya da DMC'de de bu mevcut. Ama lore olarak baktığında çok sağlam karakterler Complex multiversal scale ediyorlar. Biraz herkese hitap etmesi açısından ve gameplay zevki açısından öyle tasarlanıyor.
 
Merhaba, benim yeni GoW oyunlarında çok takıntılı olduğum bir konu var. Arkadaş bu kratos dediğimiz adam bu evrenin en güçlü karakteri değil mi? Neden en basit engelleri zıplayarak veya orayı yok ederek geçemiyor? Mesela en basit 2 metrelik duvar var karşısında yahu sen kratos'sun koskoca. İki saat Atreus'u falan gönderiyor, zıpla ya da duvarı yok et işte adam, ne uğraşıyorsun? Şimdi sen yani atreus olmasa orada mı kalacaksın? Veya yani kratos dediğimiz adamın güçlerine bakınca bir zıplayışta yüzlerce metre zıplaması lazım. İlk oyundaki dağı direkt zıplayıp geçemiyor mu bu adam? Ya zaten koskoca Tanrı'nın gidip saçma saçma bulmacaları direkt yok edip geçmek yerine çözmeye çalışması başka konu. Gelin tartışalım şu konuyu. :D
Haklı isyan hocam.
 
Kratos 2018 ve sonrası için yarı bir tanrıdır en fazla. Hala çok güçlü ama artık savaş tanrısı olduğu dönemlerdeki gibi değil ve yeni oyunlarda Kratos'u önüne gelen her şeyi yok eden akılsız bir karakter gibi resmetmeye de çalışmıyor. Güç olarak her istediğini yapabilecek olsa bile karakteri artık değiştiği için bunu yine yapmaz.
 
Merhaba, benim yeni GoW oyunlarında çok takıntılı olduğum bir konu var. Arkadaş bu kratos dediğimiz adam bu evrenin en güçlü karakteri değil mi? Neden en basit engelleri zıplayarak veya orayı yok ederek geçemiyor? Mesela en basit 2 metrelik duvar var karşısında yahu sen kratos'sun koskoca. İki saat Atreus'u falan gönderiyor, zıpla ya da duvarı yok et işte adam, ne uğraşıyorsun? Şimdi sen yani atreus olmasa orada mı kalacaksın? Veya yani kratos dediğimiz adamın güçlerine bakınca bir zıplayışta yüzlerce metre zıplaması lazım. İlk oyundaki dağı direkt zıplayıp geçemiyor mu bu adam? Ya zaten koskoca Tanrı'nın gidip saçma saçma bulmacaları direkt yok edip geçmek yerine çözmeye çalışması başka konu. Gelin tartışalım şu konuyu. :D
Oyunların çoğu bu şekilde. Misal Kratos dediğimiz karakter L1-C, gerçeklik dışı boyutlara zarar verebiliyor ve bunun yanı sıra 1 evren yok edebiliyor ama gel gör ki; oyunda, insan seviyesindeki bir NPC'ye bile ölebiliyoruz, sizin bakış açınızla bu da saçma fakat bu olmazsa, ''oyun'' adı altında yapılanların bir anlamı kalmaz zaten. Bir başka örneği ise LoL'den verebilirim, misal 6-B Rhaast, eline bir barut bir silah almış Gankplank'e ölüyor. Işıktan daha hızlı olan Aatrox, eline iki tane silah alan MF'e ölebiliyor.

Bahsedilen, bir film, dizi, anime ya da türevleri olsaydı gayet mantıklı olurdu fakat oyunlar için geçerli değil.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı