FPx değerleri GPU'nun taklibi performansını belirler, 1 TFLOPS demek GPU'nun bir saniyede 1 trilyon FP işlemi yapabileceğini ifade eder, kullanılan bit sayısıns göre de performans değişir. Floating Point veya FP ise ondalık sayılar için kullanılır. Bit sayısı ise saklanabilecek işlemi belirler. FP'nin yanındaki x değeri ise çalışılan biti gösterir. Düşük bitlerde ekran kartı hızlı çalışır, yüksek bitte ise ekran kartı daha hassas sonuç verir. Oyunların kullandığı genelde FP32'dir. Uygulamanın özelliklerine göre hız veya doğruluk aranabilir. Uygulama geliştiricisi ihtiyacına göre hangi tür veri tipini kullanacağını seçebilir veya bu seçimi size bırakabilir ama uygulamadan uygulamaya değişir. Günümüzdeki çoğu GPU FP16, FP32 ve FP64 şeklinde hesaplama yapabilir ancak bunların altında birçok veri tipi var ve her ekran kartı her veri tipini desteklemeyebilir. Bunlar ekran kartında yapay zeka, hesaplama yaptıranlar için gerçekten önemli bilgiler.