Kendin motion sickness deneyimlemene rağmen 2016'dan beri VR kullanıyorsan neden bir oyuna ilgi duyduğu için VR parasını gözden çıkmış genç bir arkadaşın bir oyun oynayıp sonra satacağı varsayımında bulunuyorsun?
VR hakkında genel bilgi sahibi olabilirsin, bu konuda hiç itiraz etmem ama bu konuda verdiğin bilgi yanlış. Bu duruma isim konulmasının sebebi çoğu kişide yaşanması; çoğu kişide "kalıcı" olması değil.
Buradaki verilere göre VR kullanan 300 kişinin %45.9'u hiçbir zaman motion sickness hissetmemiş; erkek kullanıcıların yaklaşık sadece %12'si (kadın kullanıcılarda bu oran %31) motion sickness'ı atlatamamış. Yani sen bu %12 içerisindesin ve bu yüzden bütün kullanıcıların aynı deneyimi yaşayacağını düşünüyorsun.
Zaten kendi mesajımda da biyolojik olarak şanssız bir azınlık olduğunu; onlar için de bir plan dahilinde tolerans arttırarak VR'ın katlanılabilir bir deneyim haline gelebildiğinden bahsetmiştim. Bu şanssız azınlıkta olmana rağmen 2016'dan beri VR kullandığına göre VR senin için de katlanılabilir bir deneyim olmuş demektir.