Haritamı nasıl geliştirebilirim?

Demorlius

Hectopat
Katılım
15 Şubat 2022
Mesajlar
1.128
Çözümler
5
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Haritam bunlar ve ikisinin de şu anda sadece taslakları mevcut. Bu mapları CS1.6 veya Source için kullanmayı planlıyorum ama hammer editörünü kullanmayı bilmiyorum. Blender'da yapsam bu dosyayı bsp formatında bu oyunlarda çalışacak şekilde oyunlu yapsam olur mu? Blender kullanmayı da bilmiyorum ama bu vesile ile başlamış olurum artık. Zaten küplerle çalışacağım için sıkıntı çıkmayacağını düşünüyorum. Haritam bomba imha oyununu kapsıyor. Ama dokular için ne kullanacağımı bilmiyorum mesela bu nerede geçecek mısır mı? Cehennemi böyle öneriler yapabilirsiniz ve haritadan bahsedersek haritada taralı alan alt geçit ve tünel benzeri bir yer. Haritanın ortasındakı büyük şey bir kule ya da delik dediğim gibi karar vermedim. Kenarları çıkık olan yer üst geçit haritanın batısında ve doğusundaki silik şekilde haritayı ikiye bölen şey ise bir göl. Bomba imha modu için gerekli alanları kırmızı ve morla belirttim. Sizce hangisi gerçek bomba imha ya da kurma bölgesi olsun? Normalde rehine kurtarma yapacaktım ama rehinelerin iğrenç yapay zekalarından dolayı bu fikri boş verdim. Deathmach nasıl olur sizce Half-Life'da bu map? Önerilerinizi bekliyorum iyi Sosyaller.:)
 
Son düzenleme:
Harita yapmak için Hammer'ı kullanabilmeniz gerekli. Blender'da .vmf'leri .blender dosyasına çevirmek Blender Source Tools ile mümkün. Fakat tam tersi muhtemelen mümkün değil diye biliyorum. Mümkün olsaydı bile logic'leri Blender'da ayarlayamazdınız.

İkisi tamamen farklı programlar, biri oyun haritaları oluşturmak için, diğeri genel amaçlı 3B modelleme yapmak için.

TopHATTWaffle adlı bir YouTube kanalının Hammer hakkında çektiği videolar var.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Harita ve modlamada Valve Developer Community'den daha iyi kaynak bulamazsınız.
 
Harita yapmak için Hammer'ı kullanabilmeniz gerekli. Blender'da. Vmf'leri. Blender dosyasına çevirmek Blender Source Tools ile mümkün. Fakat tam tersi muhtemelen mümkün değil diye biliyorum. Mümkün olsaydı bile Logic'leri Blender'da ayarlayamazdınız.

İkisi tamamen farklı programlar, biri oyun haritaları oluşturmak için, diğeri genel amaçlı 3B modelleme yapmak için.

Tophattwaffle adlı bir YouTube kanalının hammer hakkında çektiği videolar var.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Harita ve modlamada Valve developer Community'den daha iyi kaynak bulamazsınız.

Teşekkür ederim. Zor görünüyor Hammer'ın kullanımı nasıl yapacağım bilmiyorum. Roblox'ta oyun yapar gibi sürükle bırak olsa çok iyi olurdu.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı