DLSS gibi görüntüyü bozan derken?
1080P'de açarsan tabii bozar, laptopum 1440p 165Hz RTX 4060 ekran kartımla DLSS sayesinde her şeyi çatur çutur oynuyoum ama helldiverste FSR 1.0 olduğu için rahatça oynayamıyorum, masaüstü bilgisayarım ise 4K 144Hz, 2160p çözünürlükte DLSS quality Mode'da direkt nativeden daha iyi görüntü veriyor. Güzel saçmalamışsın. Dediğin şeyleri arkasında destekleyebilecek veriler ile kullanmanı rica ediyorum. Aşağıya 2 SS bırakıyorum
Aşağıdaki SS'te hardware unboxed DLSS 2 ve native çözünürlüğü 26 oyunda kıyaslıyor, videonun 10 aylık olduğunu ve şu an DLSS 3 (Frame Gen ile karıştırılmasın) döneminde olduğumuzu yani DLSS'in bu videodaki kıyaslamaya göre daha da iyi sonuç verdiğini hesaba katın. Yorumlara NVIDIA fan boy falan da yazmayın 4080 Super'den önce 3090, ondan önce 6900XT kullanıyordum, FSR 2 maalesef tatmin etmedi, 2160p de upscale olmadan kullanılabilinecek bir çözünürlük değil. 3090 bile yetmediği için 4080 Super'e geçtim.
Ne gerek var ki.
2050 veya 3050'nin bile rahatça açabiliceği bir oyun sırf eklemek için eklenmesine gerek yok.
Dostum ekstradan %25 fps'e neden hayır denilsin, 60 fps ile 75fps oynamak arasında tabiki akıcılık farkı var.
Veri sunar mısın dostum bak ben yukarıda birsürü kaynak ve veri sundum, 1080P'de doğru ancak 1440P balanced modu bile native 1080'den daha iyi sonuç veriyor.
DLSS gibi upscale teknolojileri input lag yapmıyor mu? Bunlar neden ağlamış.
DLSS Frame Gen input latency ekleyer doğrudur fakat NVIDIA Reflex kullanarak bu ekstra gecikmeyi siliyor ve yaoay kareler ile göze daha akıcı bir görüntü sunuyor, DLSS 3 ise 2-3ms gibi bir input lag ekliyordu yanlış hatırlamıyorsam fakat quality Mode'da verdiği %25 ve performance modunda verdiği %50 civarı ekstra kare (yapay kareler değil) input lagı eklediği 2-3 Ms'ten daha fazla düşürdüğü için genel gecikmeniz olumlu etkileniyor, kaynaklarını aşağıya koyuyorum.