Evet onlar bozuyor da DLSS 3 kullanıyorum uzun süre. Görüntü de fark oluşmuyor.
DLSS 3 çok iyi fakat o da bozuyor, çok detaya inmezseniz sorun olmaz. DLSS 3, 2K ve 4K'da kullanılırsa mükemmel olur.
Evet onlar bozuyor da DLSS 3 kullanıyorum uzun süre. Görüntü de fark oluşmuyor.
Helldivers 2 henüz optimizasyon ve bug konusunda yerden yere vurulan bir oyun olmadı. Sadece 450.000 oyuncu ile sinirlanan sunucular yüzünden oyuncular son güncellemeye kadar oyunu oynamak için bekledi. Sonra sınır arttırılınca o problem de kalktı. Yani oyun hem PS5 hem de PC'de iyi çalışıyor.Optimizayonu iyiyse helal olsun vallahi. Yok ki şöyle taş gibi oyun çıkartıp optimizasyonun dibini sıyıran firma.
Bari diğer üşengeç firmalara ders olurdu.
Hocam haklısınız her şeyde ama ekleme yapmak isterim. Dlss görüntü kalitesini bozmuyor, hatta anti alising dlaa olarak ayarlandığı için görüntü kalitesi artıyor bazı oyunlarda. Ama dediğinizde tabi ki çok haklısınız. Ben de nefret ediyorum sırtını dlss e yaslayan firmalardan. Bu oyunda baktım testlere dlss olmadan insani şekilde çalışıyor.NVIDIA kullanıcıları(4090 kullanıcısı dahil) hemen ağlamış neden yok diye lakin oyun çıktığından beri optimizasyon eleştirisi almadı ve oynandı. Yani DLSS gibi görüntüyü bozan ve optimize edilmesi gereken, firmaların optimizasyon yapmamak için sığındığı bu teknolojiler olmadan da düzgün bir optimizasyon ile insanların oyun oynaması sağlanabiliyor. Şirkette bunu yapmış.
Kaynak:
Alıntısını alta koyduğum mesajı okursanız neden DLSS için öyle dediğimi daha iyi anlarsınız hocam.Hocam haklısınız her şeyde ama ekleme yapmak isterim. Dlss görüntü kalitesini bozmuyor, hatta anti alising dlaa olarak ayarlandığı için görüntü kalitesi artıyor bazı oyunlarda. Ama dediğinizde tabi ki çok haklısınız. Ben de nefret ediyorum sırtını dlss e yaslayan firmalardan. Bu oyunda baktım testlere dlss olmadan insani şekilde çalışıyor.
DLSS ve FSR görüntüye etki ettiği için öznel yargı payı bulunan ve monitöre göre bile fark edebilen şeyler. Hatta oyuna göre bile fark ediyor. Mesela Cyberpunk'ta DLSS oldukça güzel çalışırken RDR2'de hem DLSS hem de FSR'ın görüntüyü bozduğu açıkça herkes tarafından görülüyor. Ha bazı keskin gözlü oyuncular DLSS'i en iyi optimize eden oyunda bile o ufak piksel farkını görüyor, o kullanıcıları ayrı tutuyorum.
Ben 1080p'de kullanıyorum bu bozma olayı oyundan oyuna değişiyor mesela RDR2'de rezalet kullanılmış ama daha az önce tek oturuşta 5 saat oynadığım Miles Morales'de gözüme batmadı.Upscale teknolojileri bozar. 1080P'de kullanılmamalı bana göre.
Bozuyor.İyi gerek yokta, DLSS görüntüyü bozmuyor ki?
Dostum ekstradan %25 fps'e neden hayır denilsin, 60 fps ile 75fps oynamak arasında tabiki akıcılık farkı var.Ne gerek var ki.
2050 veya 3050'nin bile rahatça açabiliceği bir oyun sırf eklemek için eklenmesine gerek yok.
Veri sunar mısın dostum bak ben yukarıda birsürü kaynak ve veri sundum, 1080P'de doğru ancak 1440P balanced modu bile native 1080'den daha iyi sonuç veriyor.Bozuyor.
DLSS gibi upscale teknolojileri input lag yapmıyor mu? Bunlar neden ağlamış.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.