Hikayeli oyunların değeri şimdi mi arttı?

Co-op olsa bütün hikayeli oyunlarda güzel olurdu.

Bunu en son EA düşünmüştü ve Dead Space 3'ün ağzına etmişti. CO-OP ve Multiplayer benim için her zaman kafa dağıtmalık oyunlar oldu. Gerçekten oyun oynamak istediğimde genelde tercih etmiyorum.

Evet, zor bir oyun.
Dark Souls 1'de boss takıldım ama bugün yenicem.

Zamanında DS2 oynarken oyunun başlarında Pursuer'da takılıp geçememiştim. Opsiyonel boss mu tam emin değilim ama sonrasında oyunu bırakmıştım. Devam eden süreçte DS3, DS1, Sekiro, Bloodborne da oynadım ama DS2'de o kaldığım son Save'e dönüp her denediğimde yine yeniliyorum şu Boss'a. Psikolojik olarak şartlandırmışım herhalde kendimi artık.
 
Bunu en son EA düşünmüştü ve Dead Space 3'ün ağzına etmişti. CO-OP ve Multiplayer benim için her zaman kafa dağıtmalık oyunlar oldu. Gerçekten oyun oynamak istediğimde genelde tercih etmiyorum.
Ama Dead Space 3'de yapılan hatalar her oyunda yapılacak diye bir kural yok ki.
 
Ama Dead Space 3'de yapılan hatalar her oyunda yapılacak diye bir kural yok ki.
CO-OP her oyuna uymaz. Dead Space 3'ün CO-OP sistemi gayet başarılıydı ancak oyunun doğasına tamamen aykırı bir eklentiydi ve kalitesini düşürdü. Aynısı Mass Effect 3 için de geçerli. A Way Out gibi özel olarak yalnızca CO-OP oynanması için dizayn edilmemiş oyunlara zorla bu özelliği eklemek sadece kalitesini düşürür.
 
CO-OP her oyuna uymaz. Dead Space 3'ün CO-OP sistemi gayet başarılıydı ancak oyunun doğasına tamamen aykırı bir eklentiydi ve kalitesini düşürdü. Aynısı Mass Effect 3 için de geçerli. A Way Out gibi özel olarak yalnızca CO-OP oynanması için dizayn edilmemiş oyunlara zorla bu özelliği eklemek sadece kalitesini düşürür.
Öyle bakınca mantıklı.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı