İtemsatış üzerinden alınan hesabın şifresi değişti

lastwhisper

Hectopat
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
49
İtemsatış'dan aldığım hesabı satıcı 3-4 gün sonra şifresini değişti. Sitenin desteğine yazdığımda hesabı başta doğru şekilde aldığınız için bir şey yapamıyoruz deyip geri gönderdiler. Güvenilirlik gerçekten adamların umurunda değil. Aldığım hesap fazla pahalı değildi ama o siteden alışveriş yapacak arkadaşların yapmamasını öneririm özellikle pahalı kod item vb alacaksanız. 3-5 kuruş ucuz olacak diye değmez daha güvenilir sitelerden alışveriş yapmak lazım.

Not dolandırıcı mağazanın ismi: Meganda.
 

Muhammet Erda

Centipat
Katılım
26 Kasım 2020
Mesajlar
198
İtemsatış'dan aldığım hesabı satıcı 3-4 gün sonra şifresini değişti. Sitenin desteğine yazdığımda hesabı başta doğru şekilde aldığınız için bir şey yapamıyoruz deyip geri gönderdiler. Güvenilirlik gerçekten adamların umurunda değil. Aldığım hesap fazla pahalı değildi ama o siteden alışveriş yapacak arkadaşların yapmamasını öneririm özellikle pahalı kod item vb alacaksanız. 3-5 kuruş ucuz olacak diye değmez daha güvenilir sitelerden alışveriş yapmak lazım.

Not dolandırıcı mağazanın ismi: Meganda.
1635349729353.png
 
KS
KS
lastwhisper

lastwhisper

Hectopat
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
49
Ne kadar faydalı bir cevap :D

İtemsatışla iletişeme geçin.

Geçtim hocam dediğim gibi adamlar asla yardımcı olmuyorlar. Plati rudan aldığım hesaplarda bile problem çıkınca satıcı yardımcı olmazsa adamlar yardımcı oluyor.
Hocam böyle olacağı belli değil miydi sizce de?
Herkes dolandırılıyor. Kendiniz de demişsiniz:

Oyunfordan falan da alışveriş yapmışlığım var daha önce hiç problem yaşamadım yaşasam da site adminleri çözmek için uğraştı GameSatış da aynı şekil yardımcı oluyorlar genelde ama bu siteden ilk alışverişim bir daha da almam zaten.

Hacı yanlış değilsem bu yazı Riot'un sitesinden alıntı. Onlar her zaman hesap satışına karşılar çünkü onlar için hesap alış satış demek kendilerinin daha az para kazanması demek.
 

ZerTV

Picopat
Katılım
18 Mart 2021
Mesajlar
751
Makaleler
1
Çözümler
2
İtemsatış'dan aldığım hesabı satıcı 3-4 gün sonra şifresini değişti. Sitenin desteğine yazdığımda hesabı başta doğru şekilde aldığınız için bir şey yapamıyoruz deyip geri gönderdiler. Güvenilirlik gerçekten adamların umurunda değil. Aldığım hesap fazla pahalı değildi ama o siteden alışveriş yapacak arkadaşların yapmamasını öneririm özellikle pahalı kod item vb alacaksanız. 3-5 kuruş ucuz olacak diye değmez daha güvenilir sitelerden alışveriş yapmak lazım.

Not dolandırıcı mağazanın ismi: Meganda.

İtemsatışta satıl yapmış biri olarak söylyürum rezalet bir destek ekibleri var konuşma tarzları hepsı aynı benım arkadaşım orada hesap astıyor 2 gün sonra gerı alyor çünkü destek ekibinin rezalet oldugunu bılıyor ve oraradan suçsuz yere ban yedım 500 satışım olmasına rağmen.
 
KS
KS
lastwhisper

lastwhisper

Hectopat
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
49
İtemsatışta satıl yapmış biri olarak söylyürum rezalet bir destek ekibleri var konuşma tarzları hepsı aynı benım arkadaşım orada hesap astıyor 2 gün sonra gerı alyor çünkü destek ekibinin rezalet oldugunu bılıyor ve oraradan suçsuz yere ban yedım 500 satışım olmasına rağmen.

Evet gerçekten aşırı amatör bir destek ekipleri var çok ucuza hesaplar satılıyor illaki denk gelip almak isteyenler olur görsünler diye yazdım zaten benim 10 liram gitti fazla para değil ama herkesten 10 lira derken çok para ediyor.
 

Yeni konular

Yukarı