JAVA timer fonksiyonunda yerel değişken kullanımı

Mucosoft

Megapat
Katılım
5 Mart 2014
Mesajlar
5.505
Makaleler
12
Çözümler
41
Java:
                            Timer Tm = new Timer();
                            int i = Value;
                            Player Pl = (Player) Sender;
                            Pl.setAllowFlight(true);
                            MinecraftFunctions.SendMsg(Sender, MsgType.Success, "Uçuş modu aktif edildi.");
                            TimerTask TmTask = new TimerTask()
                            {
                                @Override
                                public void run()
                                {
                                    if (i <= 0)
                                    {
                                        Pl.setAllowFlight(false);
                                        MinecraftFunctions.SendMsg(Sender, MsgType.Success, "Uçuş modu devre dışı bırakıldı.");
                                        Tm.cancel();
                                    }
                                    if (i == 10)
                                    {
                                        MinecraftFunctions.SendMsg(Sender, MsgType.Success, "Uçuş modunun kapatılmasına 10 saniye kaldı.");
                                    }
                                    i--;
                                }
                            };
                            Tm.schedule(TmTask, 1000);
"i--;" kısmı hata veriyor. Bu sorunu nasıl çözerim?
Çözüm
AtomicInteger kullanınca düzeliyor.
Örnek
Java:
AtomicInteger i = new AtomicInteger(Value);
i.set(i.get() - 1);
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı