Karakter sola giderken de sola bakıyor sağa giderken de bunu nasıl düzeltirim?
Kodlar bunlar. yardımcı olursanız sevinirim.
Kodları bir de böyle attım.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class KarakterHareket : MonoBehaviour
{
public float yatayhareket;
public int harekethızı;
public int zıplamahızı;
Animator animator;
Rigidbody2D rb;
public bool karakteryerde = true;
public bool faceright;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
animator = GetComponent<Animator>();
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
yatayhareket = Input.GetAxis("Horizontal");
rb.velocity = new Vector2(yatayhareket * harekethızı * 100 * Time.deltaTime, rb.velocity.y);
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.Space) && karakteryerde == true)
{
rb.velocity = Vector2.up * zıplamahızı * 100 * Time.deltaTime;
karakteryerde = false;
}
if(yatayhareket > 0 && faceright == false)
{
turn();
}
if(yatayhareket < 0 && faceright == true)
{
turn();
}
if (yatayhareket == 0)
{
animator.SetBool("KosmaAnımasyonu", false);
}
else
{
animator.SetBool("KosmaAnımasyonu", true);
}
}
private void OnCollisionEnter2D(Collision2D temas)
{
if(temas.gameObject.tag == "zemin")
{
karakteryerde = true;
}
}
void turn()
{
faceright = !faceright;
Vector2 yeniscale = transform.localScale;
yeniscale.x *= -1;
transform.localScale = yeniscale;
}
}
Kodlar bunlar. yardımcı olursanız sevinirim.
Kodları bir de böyle attım.
Son düzenleyen: Moderatör: