Korku oyunu projemiz hakkında fikirleriniz nedir?

NoodleZIP

Femtopat
Katılım
25 Eylül 2023
Mesajlar
49
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba ben ve arkadaşım 2 kişi olmak üzere bir korku oyunu geliştiriyoruz size projemiz hakkında bazı bilgileri vermek ve fikrinize danışmak istiyoruz.

Öncelikle projemiz Hikaye/Keşif odaklı olacak ve gerilimi/korkuyu olabildiğince az ve yerinde jumpscare tekniği kullanarak vereceğiz amacımız müzikler ve atmosfer ile size bir deneyim yaşatmak olacak.

İş yükümüzü 2'ye böldük böylelikle yapabildiğimizin en iyisini yapmaya çalışacağız. Ben sistem ve mekanikleri geliştirirken arkadaşımda hikaye ve hikayeye göre haritayı dizayn ediyor.

Mapin ortalama büyüklükde ister ana hikaye ister keşif şeklinde oynana bilme imkanı sunacağımızı belirtmek isteriz.

Her korku oyununda olan klişe mekanikleri daha iyi kullanmak adına farklı bir yol izleyeceğiz. En basitinden kilitli bir kapıyı açmak için anahtar gerek klişesini size (keşfederseniz burada bir ödül var/farklı bir yola çıkabilir) olarak sunacağız.

Bu sadece bir örnekti farklı yollar izleyerek 3 farklı sonda oyunu bitirebileceksiniz. Sizi kesinlikle oyunda keşif yapmaya zorlamayacağız bu tamamen opsiyonel olacak, hedefimizdeki oynanış süresi 3-4 saat ana hikaye, 4-5 Saat'de keşif üzerine olacak. Toplam oyun süresini keşifler dahil şekilde oynarsanız 6-7 saat hedefliyoruz.

Eklediğim ve geliştirdiğim bazı mekaniklerden bahsetmek istiyorum. Outlast 1'de benim en çok ilgimi çeken ve korkmamı sağlayan gece görüş sistemini oyuna ekledim, doğru açıdan bakan bir FPS kamera sistemi kullandım böylelikle vucudun her bölümünü görebiliyoruz.

Ve daha bir sürü sistem eklendi, sürpriz bozmaması için hepsini paylaşmıyorum. Hedeflediğimiz sistem gereksinimleri minimum RX570 ekran kartlı ve Ryzen 5 2600 işlemcili sistemlerde en yüksek ayarlarda 60-75 FPS almak bunu da 4 gün özel bir map tasarlayarak çevremizde test ettik.

2 kişi geliştirdiğimiz için tabii ki de mükemmel ötesi bir şey yapamayacağız ama size en azından iyi bir deneyim yaşatmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız, zamandan kazanmak için hazır asset vb şeyler tabii ki de kullanmak zorundayız.

İş yükümüzü azaltarak istediğimiz ana hedefe odaklanıyoruz bunu severek ve isteyerek yaptığımız için iyi bir şey çıkacağına güveniyoruz. Yayınlama süreci yakın zamanda olmayacak ne yazı ki 15-20 günde bitirmek gibi bir hedefimzi yok bayağı bir uzun süre uğraşacağız.

Bu yüzden sizinde fikirlenizi almak istiyoruz.

Hedefimiz: Outlast 1 deneyimini elimizden geldiğince yaşatmak ve bunu keşif odaklı yapmak.
 

Geri
Yukarı