KUARK-FERTILIS sistem alınır mı?

Keirm

Centipat
Katılım
6 Temmuz 2022
Mesajlar
101
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar 45-50k arası her şey dahil sistem dizmeyi düşünüyorum. Böyle bir sistem buldum. Alınır mı? Kasa+ monitör eğer çok performans fark etmeyecekse toplama sisteme gerek duymuyorum.
Sistem bu
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Arkadaşlar 45-50k arası her şey dahil sistem dizmeyi düşünüyorum. Böyle bir sistem buldum. Alınır mı? Kasa+ monitör eğer çok performans fark etmeyecekse toplama sisteme gerek duymuyorum.
Sistem bu
Hayır alınmaz rezalet bir sistem. Müsait olduğumda sistem atacağım ama aceleye getiripte itopyadakini alma.
 
Son düzenleme:

1716185806532.png


Sistem olarak benim yaptığım özelleştirmeler ile bunu al, bu sisteme 2K monitör yakışır attığım model kendi fiyat bandındaki en kral üründür diyebilirim.

Bu şekilde 49K'ya falan denk geliyor.
 

Eki Görüntüle 2200061

Sistem olarak benim yaptığım özelleştirmeler ile bunu al, bu sisteme 2K monitör yakışır attığım model kendi fiyat bandındaki en kral üründür diyebilirim.

Bu şekilde 49K'ya falan denk geliyor.
Ramden önce anakart değişmeli. SSD'de kötü.
 
RAM'den önce anakart değişmeli. SSD'de kötü.

Anakart giriş seviyesi sistem için yeterli, zaten yükseltme için +2800 istiyor. SSD kötü değil ama daha yüksek hızlı bir modele yukseltseydim bütçeyi aşardi. 4070S'den fedakarlık yapıp dedikleriniz yapılabilir fakat bence bu şekil iyi.
 
Anakart giriş seviyesi sistem için yeterli, zaten yükseltme için +2800 istiyor. SSD kötü değil ama daha yüksek hızlı bir modele yukseltseydim bütçeyi aşardi. 4070S'den fedakarlık yapıp dedikleriniz yapılabilir fakat bence bu şekil iyi.
SSD kötü bir SSD. DRAM bile yok o SSD'de. Kontrolcüsü falanda iyi değil diye biliyorum.
 
SSD kötü bir SSD. DRAM bile yok o SSD'de. Kontrolcüsü falan da iyi değil diye biliyorum.

DRAM yok fakat HMB var ve kontrolcüsü ile çipleri gayet sağlam, modeli biraz araştırın hocam.

Çok iyi bir SSD denemez fakat attığım kasada daha üst seviye bir modele yükseltildiğin de bütçeyi aşıyor.

@Keirm bütçen çıkarsa soğutucu bunu al.
 
Son düzenleme:
DRAM yok fakat HMB var ve kontrolcüsü ile çipleri gayet sağlam, modeli biraz araştırın hocam.

Çok iyi bir SSD denemez fakat attığım kasada daha üst seviye bir modele yükseltildiğin de bütçeyi aşıyor.

@Keirm bütçen çıkarsa soğutucu bunu al.

Bu sistem nasıl hangisi daha iyi sizce
 

Yeni konular

Geri
Yukarı