Minik bir korku oyunu: TALLMAN

Emeğinize sağlık, bir kaç tavsiye vereyim bundan sonrki projelerinizde görselliği daha iyi hale getirmeniz için.

-Unreal'ın Megascans diye bir kütüphanesi var. Bu kütüphane oldukça kaliteli assetler barındırıyor, bunları kullanmadığını düşünüyorum çünkü materyaller ve modeller oldukça kalitesiz duruyor. Şayet bu kütüphaneden kullandıysanız ışıklandırmanız veya shaderlarınızda bir sorun var demektir. Çünkü sürükle bırak yaparak bile oldukça kaliteli sahneler elde edebiliyorsunuz. Kendi denemelerimden 2 örnek atayım fikir oluşturması açısından. Sanatçı değilim ama biraz kurcalama ile Megascans kütüphanesinden assetler ile şu sahneleri yapmam 20-30 dakikamı aldı.

HighresScreenshot00000.png
HighresScreenshot00006.png


-İkinci olarak basit düzeyde modelleme öğrenmeniz çok yararlı olacaktır. Blender bunun için ideal bir program, blockout modelleme ve iyi texturelar ile profesyoneller kadar olmasada güzel sahneler yapmak mümkün. Şöyle blockout modellediğim ve texturelar için Megascans kütüphanesinden faydalandığım basit bir kulübe modeli atayım.
asdfasdfasdf.png

-Son olarak ışıklandırma çok önemli. Sahneyi rezil de eder vezir de. https://www.youtube.com/c/WilliamFaucher/videos bu kanal oldukça güzel bir kaynak ışıklandırma hakkında fikir sahibi olmak için, videoları takip ederek aynı seviyede işler çıkartmak tecrübe gerektirir ama şu anki halinden daha güzel olacaktır.

Bir sonraki çalışmaların için kolay gelsin şimdiden 🙂.
 
Emeğinize sağlık, bir kaç tavsiye vereyim bundan sonrki projelerinizde görselliği daha iyi hale getirmeniz için.

-Unreal'ın Megascans diye bir kütüphanesi var. Bu kütüphane oldukça kaliteli assetler barındırıyor, bunları kullanmadığını düşünüyorum çünkü materyaller ve modeller oldukça kalitesiz duruyor. Şayet bu kütüphaneden kullandıysanız ışıklandırmanız veya shaderlarınızda bir sorun var demektir. Çünkü sürükle bırak yaparak bile oldukça kaliteli sahneler elde edebiliyorsunuz. Kendi denemelerimden 2 örnek atayım fikir oluşturması açısından. Sanatçı değilim ama biraz kurcalama ile Megascans kütüphanesinden assetler ile şu sahneleri yapmam 20-30 dakikamı aldı.

Eki Görüntüle 1429199Eki Görüntüle 1429200

-İkinci olarak basit düzeyde modelleme öğrenmeniz çok yararlı olacaktır. Blender bunun için ideal bir program, blockout modelleme ve iyi texturelar ile profesyoneller kadar olmasada güzel sahneler yapmak mümkün. Şöyle blockout modellediğim ve texturelar için Megascans kütüphanesinden faydalandığım basit bir kulübe modeli atayım.
Eki Görüntüle 1429223
-Son olarak ışıklandırma çok önemli. Sahneyi rezil de eder vezir de. https://www.youtube.com/c/WilliamFaucher/videos bu kanal oldukça güzel bir kaynak ışıklandırma hakkında fikir sahibi olmak için, videoları takip ederek aynı seviyede işler çıkartmak tecrübe gerektirir ama şu anki halinden daha güzel olacaktır.

Bir sonraki çalışmaların için kolay gelsin şimdiden 🙂.

Teşekkürler, maalesef hazır kütüphane kullanarak yaptım. Bir sonraki projemde Megascans kullanacağım inşallah. 👍
 

Yeni konular

Geri
Yukarı