Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Profil Kapağı
- 1522743131
NVIDIA GeForce GT 620M dizüstü bilgisayarlar için 2012 yılının ilk çeyreğinde açıklanmış, giriş seviyesi, DirectX 11 uyumlu bir grafik kartıdır. Kartın grafik yongası 40nm GF108 (GeForce GT 525M'e benzer) veya yeni güç optimizasyonlu 28nm GF117 tabanlı olabilir. Kart 64-bit veya 128-bit DDR3 bellek ile gelebilmektedir. Kartın mimarisi halen Fermi'ye dayanmaktadır.28nm GT 620M sürümü özel bir grafik bağlantı sağlamaz ve bu nedenle sadece Optimus ile birlikte kullanılabilir.
Mimari
GF117 iyileştirilmiş GF108 Fermi çipi üzerine temellidir (aslen GeForce GT 540 ) ve 96 shader, 16 TMU ve 4 ROP sunmaktadır. Her bir shader çekirdeği grafik yongasının kalanından iki katı daha yüksek frekansta çalışmaktadır. Buna hot clocking denmektedir.
Performans
128-bit GeForce GT 620M sürümü GeForce GT 525M ile benzer saat hızı ve çekirdek mimarisine sahip olduğu için performansı eşdeğerdir. Bu nedenle modern ve zorlu oyunlar 1366x768 piksel çözünürlükte düşük ve orta ayarlarda oynanabilir olmalıdır. 64-bit sürümü büyük olasılıkla daha az bant genişliğinden muzdarip olacak ve daha düşük performans sunacaktır.
Özellikler
Shader çekirdekleri (CUDA çekirdeği dedenir) CUDA, DirectCompute 2.1 ve OpenCL gibi arabirimler tarafından genel hesaplamalar için kullanılabilir. PhysX teorik olarak mümkün, ama GT 620M PhysX ve modern oyunlar için 3D render işlemini aynı anda yapabilecek kadar hızlı değil. Nvidia'ya göre 3D Vision desteği de yok.
Nvidia, verimliliği geliştirilmiş GF117 yongası dolayısıyla Geforce GT 620M güç tüketiminin GeForce GT 525M'den düşük olduğunu iddia etmektedir.
Mimari
GF117 iyileştirilmiş GF108 Fermi çipi üzerine temellidir (aslen GeForce GT 540 ) ve 96 shader, 16 TMU ve 4 ROP sunmaktadır. Her bir shader çekirdeği grafik yongasının kalanından iki katı daha yüksek frekansta çalışmaktadır. Buna hot clocking denmektedir.
Performans
128-bit GeForce GT 620M sürümü GeForce GT 525M ile benzer saat hızı ve çekirdek mimarisine sahip olduğu için performansı eşdeğerdir. Bu nedenle modern ve zorlu oyunlar 1366x768 piksel çözünürlükte düşük ve orta ayarlarda oynanabilir olmalıdır. 64-bit sürümü büyük olasılıkla daha az bant genişliğinden muzdarip olacak ve daha düşük performans sunacaktır.
Özellikler
Shader çekirdekleri (CUDA çekirdeği dedenir) CUDA, DirectCompute 2.1 ve OpenCL gibi arabirimler tarafından genel hesaplamalar için kullanılabilir. PhysX teorik olarak mümkün, ama GT 620M PhysX ve modern oyunlar için 3D render işlemini aynı anda yapabilecek kadar hızlı değil. Nvidia'ya göre 3D Vision desteği de yok.
Nvidia, verimliliği geliştirilmiş GF117 yongası dolayısıyla Geforce GT 620M güç tüketiminin GeForce GT 525M'den düşük olduğunu iddia etmektedir.
Üretici | NVIDIA |
GeForce GT 600M Serisi | GeForce GT 650M 384 @ 735 - 850MHz GeForce GT 645M 384 @ 710MHz GeForce GT 640M 384 @ 625MHz GeForce GT 635M 144 @ 675-753MHz GeForce GT 640M LE 384 @ 500MHz GeForce GT 630M 96 @ 672MHz GeForce GT 625M 96 @ 625MHz GeForce GT 620M 96 @ 625 - 715MHz |
Kod adı | N13P-GLP / N13M-GS |
Mimari | Fermi |
Pipeline | 96 - birleştirilmiş |
Çekirdek Hızı | 625-715 MHz |
Shader Hızı | 1250 MHz |
Bellek Hızı | 900 MHz |
Bellek Veriyolu Genişliği | 64/128 Bit |
Bellek Türü | DDR3 |
Maks. Bellek Miktarı | 1024 MB |
Paylaşılan Bellek | hayır |
DirectX | DirectX 11, Shader 5.0 |
Teknoloji | 28/40 nm |
Özellikler | PhysX, Verde Sürücüleri, CUDA, Play, Optimus |
Notebook Boyutu | Orta ölçekli |
Duyuru Tarihi | 22.03.2012 |