RTX olmayan ekran kartları için DLSS'e alternatif, AMD FSR rakibi ölçeklendirme özelliği diyebiliriz. Fakat DLSS gibi yapay zeka destekli olmadığı için iyi sonuç vermiyor. Yakında FSR vs DLSS videomuz gelecekHocam peki DLSS ile arasındaki fark nedir? Doğru anladıysam DLSS yapay zeka ile görüntüyü bozmadan upscale ederken Image Scaling doğrudan upscale ediyor değil mi?
Bende öyle bir şey açılmıyor. Ekran kartı:920MXNVIDIDA Image Scaling Nedir?
NVIDA’nın DLSS’e ek olarak sunduğu yeni özellik, Image Scaling adını taşıyor. AMD’nin FSR teknolojisine rakip olarak çıkartılan Image Scaling, Maxwell ve üstü bütün GeForce ekran kartlarında çalışıyor ve DLSS kadar iyi olmasa da görüntüyü ölçeklendirmeye yarıyor. NVIDIA bu görüntü ölçeklendirme özelliğini tüm GPU'larda platformlar arası çalışan açık kaynaklı SDK olarak oyun geliştiricilere sunuyor. Sebebi ise RTX ekran kartı olmayan kullanıcılar için DLSS’e bir alternatif sunmak. Açık kaynak olarak sunulan bu özellik, NVIDIA sunucularından veya Github üzerinden indirilebiliyor. NVIDIA buna kısaca NIS 2.0 adını veriyor.
16 Kasım'da piyasaya sürülen en son 496.76 Game Ready Sürücüsü, sınıfının en iyisi uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme algoritmasıyla bütün oyunlarda ve GeForce GPU'larda performansı artıran mevcut NVIDIA Görüntü Ölçekleme özelliğine bir güncelleme sunuyor. NVIDIA Image Scaling'e hem NVIDIA Kontrol Panelinden hem de GeForce Experience'dan erişilebiliyor. Yine NVIDIA'nın oyun içi arayüzünden oyuna özel keskinleştirme ayarı yapılabiliyor.
RTX olmayan ekran kartları için DLSS'e alternatif, AMD FSR rakibi ölçeklendirme özelliği diyebiliriz. Fakat DLSS gibi yapay zeka destekli olmadığı için iyi sonuç vermiyor. Yakında FSR vs DLSS videomuz gelecek
nvıdıda ımage scaling nedir?
NVIDIA'nın DLSS'e ek olarak sunduğu yeni özellik, ımage scaling adını taşıyor. AMD'nin FSR teknolojisine rakip olarak çıkartılan ımage scaling, Maxwell ve üstü bütün GeForce ekran kartlarında çalışıyor ve DLSS kadar iyi olmasa da görüntüyü ölçeklendirmeye yarıyor. NVIDIA bu görüntü ölçeklendirme özelliğini tüm GPU'larda platformlar arası çalışan açık kaynaklı SDK olarak oyun geliştiricilere sunuyor. Sebebi ise RTX ekran kartı olmayan kullanıcılar için DLSS'e bir alternatif sunmak. Açık kaynak olarak sunulan bu özellik, NVIDIA sunucularından veya Github üzerinden indirilebiliyor. NVIDIA buna kısaca nıs 2.0 adını veriyor.
16 Kasım'da piyasaya sürülen en son 496.76 Game Ready Sürücüsü, sınıfının en iyisi uzamsal ölçekleme ve keskinleştirme algoritmasıyla bütün oyunlarda ve GeForce GPU'larda performansı artıran mevcut NVIDIA görüntü ölçekleme özelliğine bir güncelleme sunuyor. NVIDIA Image Scaling'e hem NVIDIA kontrol panelinden hem de GeForce Experience'dan erişilebiliyor. Yine NVIDIA'nın oyun içi arayüzünden oyuna özel keskinleştirme ayarı yapılabiliyor.
RTX olmayan ekran kartları için DLSS'e alternatif, AMD FSR rakibi ölçeklendirme özelliği diyebiliriz. Fakat DLSS gibi yapay zeka destekli olmadığı için iyi sonuç vermiyor. Yakında FSR vs DLSS videomuz gelecek
Peki harici ekrana bağladık, tekrar ana ekrana dönüp harici ekranı devre dışı bıraktığımız zaman aktif kalmaya devam ediyor mu? Yoksa illa ki Monitör e bağlı kalması mı lazım o özellik için?Çünkü MUX Switch olmayan laptoplarda NIS yok. Açmanın tek yolu laptopu harici ekrana bağlamaktır.
Peki harici ekrana bağladık, tekrar ana ekrana dönüp harici ekranı devre dışı bıraktığımız zaman aktif kalmaya devam ediyor mu? Yoksa illaki monitör e bağlı kalması mı lazım o özellik için?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.