Fatalis
Megapat
- Katılım
- 18 Ağustos 2014
- Mesajlar
- 4.948
- Makaleler
- 5
- Çözümler
- 63
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Web Tasarımcısı
Şimdi de VRAM'lerin yeterli olduğunu savunanlar görüyorum, The Last of Part 1'i örnek gösteriyorum "oyun bozuk ondan" diyorlar, Hogwarts Legacy'yi VRAM sebebiyle RTX 3060 (12GB) kullanıcılarının RTX 3070 Ti (8GB) kullanıcılarından bile daha rahat oynadığını dile getiriyorum "bozuk oyunu örnek gösterme" diyorlar, tamam diyorum Diablo IV'ün 1080p Ultra'da bile 11GB VRAM kullandığından söz ediyorum "PC'ye portlamayı becerememişler" diyorlar, Resident Evil 4'ün Ultra RT açık 10+GB VRAM kullandığını söylüyorum ona da "sıkıntılı" diyorlar. Star Wars'a girmiyorum bile.Last of us 1080p de 8 GB VRAM yetmiyor 10-11 GB istiyor şimdiden geçmiş olsun. Nvidya da biliyor 16 GB 4070 yapmayı işine gelmiyor, rekabetin daha da artması lazım, millet tavuk gibi düşük VRAM olan kartları almaya devam ediyor. kimse almasa paşa paşa koyar vram.
3050 parasına 6600 XT aldım amele mi oldum şimdi.
Valla helal olsun çok güzel yazmışsın, ben 4070 ti kötü VRAM yetmeyecek diyince cahil AMD fanboy demişlerdi neymiş dlss 3 varmış.
Yahu biz size hangi oyunu örnek göstereceğiz o zaman? Bu oyunların hepsi mi bozuk. Belli ki oyun sektörü bundan sonra böyle olacak neyini kabullenemiyorsunuz. Unreal Engine 5 gümbür gümbür geliyor, Unreal Engine 5'in VRAM kullanımlarını uçuracağına %100 eminim ama yine de bir ilerleme söz konusu değil.
DLSS 3.0'ın VRAM konusunda pozitif bir etkisi yok, negatif bir etkisi var. Biraz araştırsalar bilirler DLSS 3.0, DLSS 2.5'den bile daha fazla VRAM kullanımına sebep oluyor, düşürmüyor kullanımı. VRAM ayrı mesele, kartın çizdiği kare ayrı mesele ama anlatamıyorum. VRAM yetersizliği sebebiyle oluşacak anlık FPS droplarını da DLSS 3.0 ile hallederler artık Oyunum sürekli takıldıktan akıcılığı öldürdükten sonra kartın çizdiği 200 karenin pek bir önemi yok.
Son düzenleme: