BreaKSooN05
Kilopat
- Katılım
- 17 Şubat 2019
- Mesajlar
- 4.785
- Çözümler
- 19
İlk öncelik oyunun türü sonra hikayesi daha sonra "tek" isen 2D grafiklerini belirlemekle veya elinle taslaklar oluşturmanı öneririm diğer türlü birini yaparken diğerlerini unutur yada atlayabilirsin başarılar dilerim.Arkadaşlar son zamanlarda oyun yapma hevesine kapıldım.
Unreal Engine ile geliştirmeyi düşünüyorum. Yazılım bilgim az biraz var. Oyun kodlama konusunda pek bir şey bilmiyorum. Eğitimler alıp küçükten başlayacağım. Ama merak ettiğim nokta beklenti seviyemiz ne olmalı? Mesela GTA 6 yapacağım kafasıyla bu yola çıkamayız. Şu an özendiğimiz sevdiğimiz çoğu oyun, çok büyük ekiplerin emeğiyle ortaya koyuldu. Peki biz tek başımıza neler yapabileceğiz? Hedefimiz sınır noktamız ne olacak?
Stardew Valley'i oyun tek kişinin yaptığını biliyoruz. Güzel bir örnek. Ama yaratıcı bir oyun oldu, çok fazla çiftçilik simulator oyunu yoktu, gayet başarılı bir oyunda oldu. Tutmaması için de bir sebep yoktu özetle. Ama özgün fikir bulmak. Bir tema-atmosfer yaratmak. Bu temaya uygun assetler, modeller yapmak. Ve en önemlisi oyunu oyun yapan mekanikleri tasarlamak. Bunları özgün diğer oyunlardan ayıran özellikler yapmak lazım. Son zamanlarda severek oynadığım Palworld oyununu örnek alalım, Paldeck'te 100'den fazla pal vardı. 1 Pal'i 5 günde çizsek modellesek, ve skillerini animasyonlarını yapsak. 100 Pal için 500 gün gerekir.
Arkadaşlar son zamanlarda oyun yapma hevesine kapıldım.
Unreal Engine ile geliştirmeyi düşünüyorum. Yazılım bilgim az biraz var. Oyun kodlama konusunda pek bir şey bilmiyorum. Eğitimler alıp küçükten başlayacağım. Ama merak ettiğim nokta beklenti seviyemiz ne olmalı? Mesela GTA 6 yapacağım kafasıyla bu yola çıkamayız. Şu an özendiğimiz sevdiğimiz çoğu oyun, çok büyük ekiplerin emeğiyle ortaya koyuldu. Peki biz tek başımıza neler yapabileceğiz? Hedefimiz sınır noktamız ne olacak?
Stardew Valley'i oyun tek kişinin yaptığını biliyoruz. Güzel bir örnek. Ama yaratıcı bir oyun oldu, çok fazla çiftçilik Simulator oyunu yoktu, gayet başarılı bir oyunda oldu. Tutmaması için de bir sebep yoktu özetle. Ama özgün fikir bulmak. Bir tema-atmosfer yaratmak. Bu temaya uygun assetler, modeller yapmak. Ve en önemlisi oyunu oyun yapan mekanikleri tasarlamak. Bunları özgün diğer oyunlardan ayıran özellikler yapmak lazım. Son zamanlarda severek oynadığım Palworld oyununu örnek alalım, Paldeck'te 100'den fazla pal vardı. 1 Pal'i 5 günde çizsek modellesek, ve skillerini animasyonlarını yapsak. 100 Pal için 500 gün gerekir.
Artık yapay zeka kodları veriyor pek para kazandırmaz oyunculuk sektorü bitiyor oda basit olanı.
İlk öncelik oyunun türü sonra hikayesi daha sonra "tek" isen 2D grafiklerini belirlemekle veya elinle taslaklar oluşturmanı öneririm diğer türlü birini yaparken diğerlerini unutur ya da atlayabilirsin başarılar dilerim.
Yapay zeka kod yazdığından çok daha iyi senaryo yazıyor ama senaristler hala işlerini kaybetmedi. Oyun yapmak gibi detaylı bir işin yapay zekalar tarafından ele geçirilmesini ben çok mantıklı görmüyorum. Her şey yapay zekaya bırakılamaz. Çok fazla detay var. Çok fazla ince ayar yapılması gerek. Pek para kazandırmaz dediğiniz sektör sürekli büyüyor ve şuan belki de idrak edemeyeceğiniz paralar dönüyor bu sektörde.Artık yapay zeka kodları veriyor pek para kazandırmaz oyunculuk sektorü bitiyor oda basit olanı.
Arkadaşlar son zamanlarda oyun yapma hevesine kapıldım.
Unreal Engine ile geliştirmeyi düşünüyorum. Yazılım bilgim az biraz var. Oyun kodlama konusunda pek bir şey bilmiyorum. Eğitimler alıp küçükten başlayacağım. ama merak ettiğim nokta beklenti seviyemiz ne olmalı? mesela GTA 6 yapacağım kafasıyla bu yola çıkamayız. Şu an özendiğimiz sevdiğimiz çoğu oyun, çok büyük ekiplerin emeğiyle ortaya koyuldu. Peki biz tek başımıza neler yapabileceğiz? Hedefimiz sınır noktamız ne olacak?
Stardew Valley'i oyun tek kişinin yaptığını biliyoruz. Güzel bir örnek. Ama yaratıcı bir oyun oldu, çok fazla çiftçilik Simulator oyunu yoktu, gayet başarılı bir oyunda oldu. Tutmaması için de bir sebep yoktu özetle. Ama özgün fikir bulmak. Bir tema-atmosfer yaratmak. Bu temaya uygun assetler, modeller yapmak. Ve en önemlisi oyunu oyun yapan mekanikleri tasarlamak. Bunları özgün diğer oyunlardan ayıran özellikler yapmak lazım. Son zamanlarda severek oynadığım Palworld oyununu örnek alalım, Paldeck'te 100'den fazla pal vardı. 1 Pal'i 5 günde çizsek modellesek, ve skillerini animasyonlarını yapsak. 100 pal için 500 gün gerekir.
Artık yapay zeka kodları veriyor pek para kazandırmaz oyunculuk sektorü bitiyor oda basit olanı.