PUBG Mobile için GT 710 alınır mı?

RuLingofAlgos

Centipat
Katılım
26 Ocak 2020
Mesajlar
880
Çözümler
4
Arkadaşlar yasağım vardı mesaj yazamadım kusura bakmayın. Arkadaşlar kararsız kaldım. Şimdi internetteki yorumlara baktığımda herkes oynatır diyor. Ama size soruyorum size göre neredeyse benim çöp ekran kartımdan bile kötü. Bazı arkadaşlar GT 1030 al diyorda o kadar param yok. Bazıları da 2. el al diyorlarda kardeş şimdi pandemi dönemi kimde ne olduğu bellisiz.
Öyle diyorsun da 2. el alarak kara geçersin.
Bu çöpü alacağına sağlam bir şey al.
 
KS
Sayslowman

Sayslowman

Picopat
Katılım
12 Haziran 2020
Mesajlar
222
Çözümler
2
Dediklerini düşüneceğim ama bunuda unutmamak gerekir adamın işlemcisi benden kötü:
 

Cyper_HUB

Centipat
Katılım
8 Temmuz 2020
Mesajlar
1.562
Çözümler
12
Yer
Angaranın Bağları
Arkadaşlar yasağım vardı mesaj yazamadım kusura bakmayın. Arkadaşlar kararsız kaldım. Şimdi internetteki yorumlara baktığımda herkes oynatır diyor. Ama size soruyorum size göre neredeyse benim çöp ekran kartımdan bile kötü. Bazı arkadaşlar GT 1030 al diyorda o kadar param yok. Bazıları da 2. el al diyorlarda kardeş şimdi pandemi dönemi kimde ne olduğu bellisiz. Ekran kartı uğruna canımı veremem.

Burada herkes 3K 4K sistemle oynadıkları için boş yapıyorlar GT710 ile 720p Low ayarda 30-35 FPS alırsın gayet akıcı oynarsın kasma falan olmaz.
Evet bu 30 FPS açık dünyaya çıkınca 20 olmayacak mı zeki kardeşim?

Dostum açık dünyada da 30FPS alıyor hem de kayıt sırasında normal oynarken daha iyi FPS alacaktır.
 

ahmetsametsss

Picopat
Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
512
Sen arkadaşa bakma bu kadar insan bir şey bilmiyor o biliyor GT 710 yerine başka bir şey al 2.el bakabilirsin ama GT 710 dan uzak olsun GT 730 bulabilirsin
 

Cyper_HUB

Centipat
Katılım
8 Temmuz 2020
Mesajlar
1.562
Çözümler
12
Yer
Angaranın Bağları
Sen arkadaşa bakma bu kadar insan bir şey bilmiyor o biliyor GT 710 yerine başka bir şey al 2.el bakabilirsin ama GT 710'dan uzak olsun GT 730 bulabilirsin.

Bu kadar insan kullanmış mı hayır ben kullanmışım bir bildiğim var ki konuşuyorum komşum GT220 ile oynuyor GTA 5 arkadaş ikinci el istemiyor ve GT710 30-35FPS alıyor GTA 5 de çok zor olmamalı bunu anlamak.
Sen arkadaşa bakma bu kadar insan bir şey bilmiyor o biliyor GT 710 yerine başka bir şey al 2.el bakabilirsin ama GT 710'dan uzak olsun GT 730 bulabilirsin.

Hadi dediğime inanmıyorsun YouTube'deki 10 tane video da mı yalan.
 
KS
Sayslowman

Sayslowman

Picopat
Katılım
12 Haziran 2020
Mesajlar
222
Çözümler
2
Bu kadar insan kullanmış mı hayır ben kullanmışım bir bildiğim var ki konuşuyorum komşum GT220 ile oynuyor GTA 5 arkadaş ikinci el istemiyor ve GT710 30-35FPS alıyor GTA 5 de çok zor olmamalı bunu anlamak.

Hadi dediğime inanmıyorsun YouTube'deki 10 tane video da mı yalan.

Ya tartışmanıza gerek yok. Üstte attığım videoda adamın işlemcisi kötü ve bu ekran kartı ile güzel performans alıyor. Yani ekran kartını alıyorum. Konu kapanabilir.
Bu kadar insan kullanmış mı hayır ben kullanmışım bir bildiğim var ki konuşuyorum komşum GT220 ile oynuyor GTA 5 arkadaş ikinci el istemiyor ve GT710 30-35FPS alıyor GTA 5 de çok zor olmamalı bunu anlamak.

Hadi dediğime inanmıyorsun YouTube'deki 10 tane video da mı yalan.

Kanka sana hak veriyorum. Bak kabul ediyorum haklılar ama zaten benim amacım oyunu oynayabilmek. Yani ha yüksekte ha düşükte oynadım. Zaten yıllardır tüm oyunları düşükte oynuyorum. Bir de 60 Hz monitörüm var. Yani ben PUBG Mobile de GT 1030 la 90 FPS alsam bile hissetmeyeceğim zaten.
 
Son düzenleme:

Cyper_HUB

Centipat
Katılım
8 Temmuz 2020
Mesajlar
1.562
Çözümler
12
Yer
Angaranın Bağları
Tamam kardeşim helal olsun bir de High'a almışsın şahane. 👏
kendi testim
GT 710 GT 430 ile denk belki 430 %5 falan daha iyi olabilir.
Ya tartışmanıza gerek yok. Üstte attığım videoda adamın işlemcisi kötü ve bu ekran kartı ile güzel performans alıyor. Yani ekran kartını alıyorum. Konu kapanabilir.


Kanka sana hak veriyorum. Bak kabul ediyorum haklılar ama zaten benim amacım oyunu oynayabilmek. Yani ha yüksekte ha düşükte oynadım. Zaten yıllardır tüm oyunları düşükte oynuyorum. Bir de 60 Hz monitörüm var. Yani ben PUBG Mobile de GT 1030 la 90 FPS alsam bile hissetmeyeceğim zaten.
 
Yukarı