RDR 2 mekaniklerin ağırlığı

RDR 2`yi bu kadar güzel yapan sizin söylediğinize göre mekanikleri ise W3`üde güzel yapan hikaye ve karakterleriydi. Her oyun gerçekçiliği ile öne geçemez.
 
Bana göre kasaba sayısı da az. Çok boş arazi var. Hali ile fast travel noktaları azalmış oluyor. Bir iki tane minik kasaba eklenseymiş daha iyi olurmuş. Sürekli at tepesinde koşturmak beni de yoruyor. Sürekli kamp kurarak, göreve en yakın kasabaya fast travel atmak zorunda kalıyorum. Her şeyi geçtim, kendi kampımıza neden fast travel atamadığımıza anlam veremiyorum. Bir de kampa girerken at ile girmek ve koşmak yasak. Buna da bir türlü anlam veremedim. Belli bir düzen olduğunu bize yansıtmak istemişler fakat bari kamp alanında koşmamıza izin verilseydi. Yürürken fenalık geçiriyorum.
 
W3 müzik konusunda sınırları belirleyenler firmalardan biri oldu denebilir. Halada o müzikleri açıp dinlemekten çok büyük zevk duyuyorum. Her biri için o kadar uğraşılmış ki.
 

İşte bu sebeple Bethasda'nın şu saatten sonra yapacağı oyunlardan hayır beklemeyin. Adamlar the Elder Scrolls serisinin suyuna ekmek banma niyetinde olduklarını Skyrim'i defalarca farklı şekilde piyasaya sürerek gösterdiler. Bu yüzden sözde o reklamını yaptıkları oyundan hiç beklentim yok hatta çıkacağını bile düşünmüyorum. En temiz 4-5 sene daha görmeyiz ve sonra çıkan o şey hiç kimsenin beğeneceğini sanmam. Zaten bu serinin artık zamanı doldu. Sunacakları bir sürü içerik var ama abi 2011'den beri 10 senedir bir tane oyun yapmayarak ve sürekli ısıtıp ısıtıp Skyrim'i önümüze sunarak soğuttular milleti kendilerinden. Fallout serisinin keza içine ettiler. The Elder Scrolls serisini oyunlardan değil artık kitaplarından falan okuyarak devam edin derim. Fallout New Vegas'ı zaten farklı bir firma yaptı ayrıca.
 
Mekanikler iyi ama sadece loot animasyonu kapatılabilse on numara olur. Savaş alanında atıyorum 25 kişiyi öldürüyoruz yanımızdaki elemanlar ileriye gidiyor 5 dakika loot yapmakla uğraşıyoruz bunla uğraşırken hikayeden kopuyorum. Far Cry seriliğine dönse tadından yenmez.
 
W3 müzik konusunda sınırları belirleyenler firmalardan biri oldu denebilir. Halada o müzikleri açıp dinlemekten çok büyük zevk duyuyorum. Her biri için o kadar uğraşılmış ki.

Kaer Morhen, Skellige, Farewell Old Friend, insan ve yaratıklarla savaş şarkıları, şu kızın tavernada söylediği şarkı hepsini kaç kere dinledim bilmiyorum. O konuda üstlerine yok. Adamlar küçük şirketken Witcher 3 gibi bir oyun yaptı, para içinde yüzerken de Cyberpunk 2077'i yarım ve bozuk çıkardılar. Garip.


Microsoft bunları adam eder diye düşünüyorum. Obsidian asıl RPG kralı şimdi aynı çatı altında buluştular sürpriz olarak ikisinin elinden çıkmalı bu oyun. Bethesda hikaye ve RPG, Obsidian ise güzel açık dünya ve çeşitlilikte batırıyor. Fallout 4 ve The Outer Worlds iki ayrı oyun hiç olmayıp ortak bir oyun yapsalardı bugün onu en iyi oyunlardan birisi diye konuşuyor olurduk. New Vegas'taki hikaye ve lore tek başına 5 oyun eder.
 
Elder Scroll için pek umutlanmamak lazım ama Starfield büyük umut vaadediyor. Uzay RPG'si olarak neler yapacaklarını çok merak ediyorum. Elder Scroll'ü zoraki olarak millet istediği için yapıyorlar gibi hissediyorum. Bir de yeniden yükselişe geçmek için ellerindeki en iyi koz Skyrim'di. Yakın zamanda geleceğini de sanmıyorum. Sadece adını göstererek planlanmamış bir oyun üzerinden gündeme gelmeye çalıştılar bence.
 

Nedeni beklenti hocam. W3 yapılırken çoğu kişinin beklentisi yoktu. Haliyle beklentinizin olmadığı bir oyunu bu kadar güzel görmek haliyle şirkete fazlaca hype yaptırdı. Oyun kötü değil aslında ama W3 bu kadar güzel olmasaydı ya da CDPR'in bu kadar fazla Cyburpunk 2077 tanıtım videoları yayınlayıp Hype'ı arttırmasaydı oyunu daha geç çıkaracaklardı. Böylelikle oyunu hatasız çıkaracaklardı. Hype kurbanı bir oyun.
 
Katılıyorum. Zaten cesetlerin üstünden pek bir loot çıkmıyor. Sadece üzerlerinden geçip otomatik loot yapsak yeterli olurdu. İlla bizi animasyona sokmalarına gerek yoktu. Ama gerçekçi atmosferi yansıtabilmek için böyle bir tercih yapmış olabilirler. Ben genel olarak çoğuna loot atmıyorum. Gidip store soyuyorum. Daha çok para kazandırmış oluyor
 

Microsoft akıllıysa (ki ilginç bir şekilde bunların oyunları Valve gibi az ama öz oldu tarih boyunca) Bethesda ve Obisidian'ı ilerideki Elder Scrolls ve Fallout oyunları için oturtup kesenin ağzını açması lazım. İki şirket de istediği zaman gerçekten en iyisi yapabilecek kapasiteye sahip. Todd bir süredir saçmalıyordu o da 76 elinde patlayınca az çok neyin ne olduğunu gördü. Blizzard gibi daha da batırmadan Microsoft'a gitmesi iyi oldu şirketin.
 
İfadeler: WTC
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…