RDR2 ERR_GFX_INIT hatası çözümü

İşletim sistemi
Windows 10

Abdullah BİLEN

Kilopat
Katılım
23 Nisan 2015
Mesajlar
438
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
dddd.PNG


Çözümü aşağıdaki linkte mevcut.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Dipnot Reddit'den kaldırılabilme ihtimaline karşı aşağıya yapmanız gerekenleri kod satırı içerisine yazıyorum.


Kod:
Sonunda çözümü buldum (saatlerce aradıktan sonra tahmin ederek denedim ve gerçekten işe yarıyor !!)



[LIST=1]

[*][URL='https://www.reddit.com/r/PCRedDead/comments/dyk56f/fix_for_social_club_failed_to_initialize_graphics/?utm_medium=android_app&utm_source=share']burada[/URL] ne diyorsa yap

[*]C: \ Windows \ System32 konumuna gidin.

[*]vulkan ile başlayan tüm dosyaları başka bir klasöre taşıyın (sadece beckup için)

[/LIST]

- benim için bu dosyalar:



vulkan-1.dll.



vulkan-1-999-0-0-0.dll.



vulkaninfo.exe.



vulkaninfo-1-999-0-0-0.exe.



burada yazan sitedeki içerik için kod satırına yazılmış, yedek.




Madde işareti girişi ve yasal bilgilerden sonra bana şu hatayı veren RDR2 ile ilgili bir sorun yaşıyordum: "Social Club, grafik aygıtını başlatamadı. Hata kodu: 18". Sonunda benim için çözen bir düzeltme bulabildim ve artık oyunu oynayabiliyorum. Bu düzeltme, başlatma sırasında çökmelere neden olan diğer sorunlar için de işe yarayabilir.



Çalışmayan denediğim şeyler şunları içeriyor:



[LIST]

[*]GPU sürücülerinin güncel olduğundan, AMD Temizleme Yardımcı Programını kullandıktan sonra temiz bir kurulum ve hatta sürücülerimi düşürdüğünden emin olmak.

[*]Rockstar Launcher, Social Club ve Red Dead Redemption 2'yi kaldırma ve yeniden yükleme.

[*]Documents \ Rockstart Games içindeki tüm dosyaları kaldırma.

[*]Rockstar desteğiyle iki saatten fazla sohbet etmek, tüm başlangıç programlarını ve hizmetlerini kapatmak, başka bir kullanıcıyı denemek ve daha pek çok şey gibi çeşitli düzeltmeleri denemek.

[/LIST]

Sonunda bana bir ipucu veren şey Documents \ Rockstar Games \ Social Club \ socialclub.log'u kontrol etmekti. Bu günlüğü daha önce kontrol ettiğimi ve yararlı hiçbir şey bulmadığımı sanıyordum, ancak şu satırı buldum: "[HATA] SocialClubVulkanLayer.dll yüklenmedi".



Bu bana Vulkan yerine DX12'ye geçmeyi deneme fikrini verdi, ancak oyunu başlatamamanın kolay bir yolu yoktu. Oyun, değiştirilecek bir ayar dosyası oluşturmaya yetecek kadar başlamadı. Bunun yerine çevrimiçi olarak ayarlar dosyasının bir kopyasını bulmak, onu sistemime uyacak şekilde değiştirmek ve Vulkan yerine DX12 kullanmak ve doğru yere koymaktı, ardından oyun nihayet başladı. Burada bazı talimatlar vereceğim:



[LIST=1]

[*]Documents \ Rockstar Games \ Red Dead Redemption 2'ye gidin. Eğer yoksa, Ayarlar adında yeni bir klasör oluşturun.

[*]Orada, 'system.xml' adlı yeni bir dosya oluşturun. DÜZENLEME: ikinci ve üçüncü adımların daha ayrıntılı talimatları için, buradaki [URL='https://www.reddit.com/r/PCRedDead/comments/dyk56f/fix_for_social_club_failed_to_initialize_graphics/fb90zis/']yorumuma[/URL] bakın: [URL]https://www.reddit.com/r/PCRedDead/comments/dyk56f/fix_for_social_club_failed_to_initialize_graphics/fb90zis/[/URL]

[*]System.xml dosyasını açın ve alttaki kod parçacığına kopyalayın. İsterseniz, çözünürlüğünüz gibi ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde değiştirin. Başka bir şeyi değiştirmenize gerek yok çünkü oyun başladığında onu oyun içinde değiştirebileceksiniz.

[*]Oyunu şimdi başlatmayı deneyin. Umarım her şey çalışır.

[*][B]Önemli[/B] : Oyunu başlatır başlatmaz ve umarım her şey çalışır, yapmanız gereken ilk şey grafik ayarlarını açmaktır. Bunu istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, ancak önemli olan alt tarafa doğru 'Gelişmiş Ayarlar'ın kilidini açmak ve' Grafik API'yi DirectX 12 olarak değiştirmek. Bunu unuttuysanız ve oyunu yeniden başlattıktan sonra hata geri geldiyse, ayarlarınızı açın. xml dosyasını Not Defteri'nde ve "<API> kSettingAPI_Vulkan </API>" ı "<API> kSettingAPI_DX12 </API>" olarak değiştirin. DÜZENLEME 3: Ayarları değiştirdikten sonra performans sorunları yaşıyorsanız, Çıkış Adaptörünüzü değiştirmeyi deneyin ve vsync'i kapatmayı deneyin.

[/LIST]



Bu da kendime göre düzenlediğim system.xml kodlarım.


<?xml version=“1.0” encoding=“UTF-8”?>



<rage__fwuiSystemSettingsCollection>

<version value=“36” />

<configSource>kSettingsConfig_Auto</configSource>

<graphics>

<tessellation>kSettingLevel_Low</tessellation>

<shadowQuality>kSettingLevel_Low</shadowQuality>

<farShadowQuality>kSettingLevel_Low</farShadowQuality>

<reflectionQuality>kSettingLevel_Low</reflectionQuality>

<mirrorQuality>kSettingLevel_Low</mirrorQuality>

<ssao>kSettingLevel_Low</ssao>

<textureQuality>kSettingLevel_Low</textureQuality>

<particleQuality>kSettingLevel_Low</particleQuality>

<waterQuality>kSettingLevel_Low</waterQuality>

<volumetricsQuality>kSettingLevel_Low</volumetricsQuality>

<lightingQuality>kSettingLevel_Low</lightingQuality>

<ambientLightingQuality>kSettingLevel_Low</ambientLightingQuality>

<anisotropicFiltering value=“0” />

<taa>kSettingLevel_Medium</taa>

<fxaaEnabled value=“false” />

<msaa value=“0” />

<graphicsQualityPreset value=“0.500000” />

</graphics>

<advancedGraphics>

<API>kSettingAPI_Vulkan</API>

<locked value=“false” />

<asyncComputeEnabled value=“false” />

<transferQueuesEnabled value=“true” />

<shadowSoftShadows>kSettingLevel_Ultra</shadowSoftShadows>

<motionBlur value=“true” />

<motionBlurLimit value=“16.000000” />

<particleLightingQuality>kSettingLevel_Medium</particleLightingQuality>

<waterReflectionSSR value=“true” />

<waterRefractionQuality>kSettingLevel_High</waterRefractionQuality>

<waterReflectionQuality>kSettingLevel_High</waterReflectionQuality>

<waterSimulationQuality value=“3” />

<waterLightingQuality>kSettingLevel_Ultra</waterLightingQuality>

<furDisplayQuality>kSettingLevel_Medium</furDisplayQuality>

<maxTexUpgradesPerFrame value=“5” />

<shadowGrassShadows>kSettingLevel_Medium</shadowGrassShadows>

<shadowParticleShadows value=“true” />

<shadowLongShadows value=“true” />

<directionalShadowsAlpha value=“false” />

<worldHeightShadowQuality value=“1.000000” />

<directionalScreenSpaceShadowQuality value=“1.000000” />

<ambientMaskVolumesHighPrecision value=“true” />

<scatteringVolumeQuality>kSettingLevel_High</scatteringVolumeQuality>

<volumetricsRaymarchQuality>kSettingLevel_High</volumetricsRaymarchQuality>

<volumetricsLightingQuality>kSettingLevel_High</volumetricsLightingQuality>

<volumetricsRaymarchResolutionUnclamped value=“false” />

<terrainShadowQuality>kSettingLevel_Ultra</terrainShadowQuality>

<damageModelsDisabled value=“false” />

<decalQuality>kSettingLevel_High</decalQuality>

<ssaoFullScreenEnabled value=“false” />

<ssaoType value=“0” />

<ssdoSampleCount value=“4” />

<ssdoUseDualRadii value=“false” />

<ssdoResolution>kSettingLevel_Low</ssdoResolution>

<ssdoTAABlendEnabled value=“true” />

<ssroSampleCount value=“2” />

<snowGlints value=“true” />

<POMQuality>kSettingLevel_Ultra</POMQuality>

<probeRelightEveryFrame value=“false” />

<scalingMode>kSettingScale_Mode1o1</scalingMode>

<reflectionMSAA value=“0” />

<lodScale value=“1.000000” />

<grassLod value=“3.000000” />

<pedLodBias value=“0.000000” />

<vehicleLodBias value=“0.000000” />

<sharpenIntensity value=“1.000000” />

<treeQuality>kSettingLevel_Ultra</treeQuality>

<deepsurfaceQuality>kSettingLevel_Ultra</deepsurfaceQuality>

<treeTessellationEnabled value=“false” />

</advancedGraphics>

<video>

<adapterIndex value=“0” />

<outputIndex value=“0” />

<resolutionIndex value=“10” />

<screenWidth value=“1920” />

<screenHeight value=“1080” />

<refreshRateIndex value=“1” />

<refreshRateNumerator value=“60” />

<refreshRateDenominator value=“1” />

<windowed value=“2” />

<vSync value=“0” />

<tripleBuffered value=“true” />

<pauseOnFocusLoss value=“false” />

<constrainMousePointer value=“false” />

</video>

<videoCardDescription>Radeon (TM) RX 460 Graphics</videoCardDescription>

</rage__fwuiSystemSettingsCollection>
 

Dosya Ekleri

  • Bencmark.jpg
    Bencmark.jpg
    32,3 KB · Görüntüleme: 495
Son düzenleyen: Moderatör:

Geri
Yukarı