strigoi
Kilopat
Gerek yok bence hocam.Peki düşmana kilitlenme olmalı mı? Olduğu zaman kamera scriptim kafayı yiyor. Eğer olması lazım ise yapacağım kitlenmeyi.
Gerek yok bence hocam.Peki düşmana kilitlenme olmalı mı? Olduğu zaman kamera scriptim kafayı yiyor. Eğer olması lazım ise yapacağım kitlenmeyi.
Gerek yok bence hocam.
Şimdi güzel olmuş. Diğer kamera açısından çok daha iyi. Oyun güzel olacak gibi gözüküyor. Oyunun fiyatını tahmini ne kadar olacak hocam?
Buyurun yeni video. Dediğiniz gibi değiştirdim kamerayı. Artı olarak yapay zeka ekledim. Bana hasar verebiliyor ama ekrana yansıtmadım. Bu arada darbelere karşı olan tepkisini arttırıcam. Nasıl sizce? Ses de eklenecek.
Şimdi güzel olmuş. Diğer kamera açısından çok daha iyi. Oyun güzel olacak gibi gözüküyor. Oyunun fiyatını tahmini ne kadar olacak hocam?
Ne zaman çıkarırsınız oyunu hocam? 10-15 lira verebilirim. Merak ettim.Vallahi çok pahalı olmaz. Maksimum 30, o da maksimum. Benim şahsi tahminim 15-20 arası bir şey.
Ne zaman çıkarırsınız oyunu hocam? 10-15 lira verebilirim. Merak ettim.
Ne zaman çıkarırsınız oyunu hocam? 10-15 lira verebilirim. Merak ettim.
Düşmana kilitlenme for Honor ayarında değil de böyle vuruşlarımızı yaparken dağlara taşlara gitmesin özellikle kombo hareketlerinde boşa gitmesi çok sinir bozucu oluyor, bu nedenle hiç oynayası gelmiyor insanın.
Bence target locked'ın da temeli kamera hareketlerine dayanıyor. Kamerayı düzgünce ayarla bence ilk olarak. Keskin dönüşler yüzünden baş da döndürmesin çok hareketsiz kalıp oyun zevkini de baltalamasın. Sonrasında düzgün olursa kilitlenmeyi yapmak ve ya yapmamak ya da yapılırsa düzenlemek daha kolay olur diye düşünüyorum.Mekanikleri oturttuktan sonra bölüm tasarımlarına başlayacağım. Tahminen 2021 ama 3-4 hafta içinde bir demo çıkartacağım zaten.
Bir şey sormak istiyorum. Target locked yaptığımız zaman sadece düşmana doğru hareket edebiliyoruz, sizce bu oyunun zevkini baltalar mı?
Bence target Locked'ın da temeli kamera hareketlerine dayanıyor. Kamerayı düzgünce ayarla bence ilk olarak. Keskin dönüşler yüzünden baş da döndürmesin çok hareketsiz kalıp oyun zevkini de baltalamasın. Sonrasında düzgün olursa kilitlenmeyi yapmak veya yapmamak ya da yapılırsa düzenlemek daha kolay olur diye düşünüyorum.
Bu arada bu kamera açısı günümüz için daha uygun. The Witcher 1'de de 2 seçenek sunuyordu. İlk yaptığınız ve son yaptığınız. İlki için fare ile hareket yapılıyordu, 2. için klavye ile ve şu an ilkini seçenlerin olduğunu pek düşünmüyorum .
Güzel gözüküyor. Bir de attığın 2. videodaki gibi yaratık etrafında dönerken nasıl gözüküyor?evet dediğiniz gibi Unity'deki animasyonlar çok daha akıcı ve güzel. Biraz para bayılmam gerekecek ama olsun. Sizce nasıl olmuş yeni sistem?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.