Rehber Sea of Thieves: Herald of the Flame Macera Rehberi

Selam korsanlar,

Sekizinci sınırlı süreli hikâye görevi Herald of the Flame'in tüm eylemleri ve başarımlarıyla beraber tamamlandığı rehberi sizlerle paylaşıyorum.

Göreve başlayabilmek için ilk olarak her zaman olduğu gibi Larinna ile konuşuyoruz. Kendisi Belle ile buluşabilmemiz için bizi Yalancının Omurgası (Liar's Backbone) adasına gönderiyor.

Larinna.jpg

Yalancının Omurgası adasına vardığımızda içeriye doğru ilerleyip gizli mağara kolunu buluyoruz. Kolu indirdikten sonra direkt kapı açılacak ve içeriye gireceğiz.

yalancininomurgasi1.jpg


İçeriye girip biraz ilerledikten sonra Belle'i görebilirsiniz. Belle ile konuşarak hikâyeye başlıyoruz. Belle, Flameheart'ın yeniden diriltileceğini bildiğini ancak Dikişçi Jim'in burada üstlendiği rolü merak ettiğini söylüyor. Jim, Alevin Hizmetkârları arasında mı yer alıyor yoksa farklı bir görevi mi var öncelikle bunu öğrenmeliyiz. Konuşmayı yaptıktan sonra Belle size bir kağıt verecek ve sizi Şeytanın Arzusu (The Devil's Thirst) adasına gönderecek.

Belle ile konuşmadan önce mürettebatınızın da sizin yanınızda olmasına dikkat edin. Aksi durumda Belle sizi dostlarınızın da yanınızda bulunması gerektiği konusunda uyarıyor.

20221014174752_1.jpg


belle'smessage.jpg

(Belle'in notu)
Notu aldıktan sonra Şeytanın Arzusu adasına doğru yola koyuluyoruz. Adaya ulaştığınızda Pendragon'un sizi karşıladığını göreceksiniz. Hikayeye devam edebilmek için Pendragon'dan Büyülü Fener'i (Enchanted Lantern) almanız gerekiyor. Bu fener sayesinde oyun içerisinde ölmüş kişilerin kaderlerinin hayalet görüntülerini görebiliyor ve eski yaşananları duyabiliyoruz. Pendragon'la konuştuktan sonra feneri elinize alabilmek için Q + Boşluk kombinasyonunu kullanabilirsiniz. Fener, yalnızca hikâye ve Veil görevlerinde kuşanılabildiğinden dolayı radyal menü üzerinden ulaşabiliyorsunuz.

Pendragon.jpg


Feneri aldıktan hemen sonra arkanıza dönerek Dikişçi Jim'in ilk görüldüğü yere görebilir ve buradan itibaren ayak izlerini takip etmeye başlayabilirsiniz. Jim'i gördüğünüz her bölgeden sonra Pendragon belirecek ve onunla tekrar konuşmanızı isteyecek. İlerlemeye başlamadan önce hem sizin hem de takım arkadaşınızın Pendragon ile tekrar konuşması gerektiğini unutmayın.

20221014180520_1.jpg

(Dikişçi Jim'in ilk konumu)
Pendragon ile konuşma biter bitmez onun hemen arkasındaki kayada duran Gözlemci Kuş'a da fener ile bakmayı unutmayın. Gözlemci Kuş tüm eylemleri tamamlamanız için bulmanız gereken nesnelerden bir tanesi.

20221014181221_1.jpg

(Gözlemci Kuş'un ilk konumu)

İlk görüntüyü gördükten ve Pendragon ile konuştuktan hemen sonra sahil kıyısı şeridi boyunca batıya doğru ilerlemeye devam ediyoruz. Ve nihayet Jim'in sandıktan dolayı elinin yandığı ve bunun için çektiği acıyı gözlemleyebiliyoruz.

20221014180616_1.jpg

(Jim'in ikinci konumu)


Tekrar konuşma gerçekleştiriyoruz ve baktığımız yöne doğru ilerlemeye devam ediyoruz. Adanın sonuna ulaştığımızda Jim'in adadan uzaklaştığını ve sandalının üzerinde yeri daha önceden işaretlenmiş bir ada haritası görüyoruz. Pendragon ada haritasını bizim için çizebileceğini söylüyor ve radyal menü üzerinden haritaya ulaşabiliyoruz.



20221014181001_1.jpg

(Jim'in üçüncü konumu)

Jim'in üçüncü konumunun bulunduğu yerde hemen arkanızda bulunan Gözlemci Kuş'a fener ile bakmayı unutmayın. Bu kuşun ikinci konumu.

20221014181135_1.jpg

(Gözlemci Kuş'un ikinci konumu)

Pendragon size Jim'in gideceği adanın haritasını verecek. Gitmemiz gereken yer Kül Katmanlar adası. Burada ilk olarak girmemiz gereken mağaranın gizli anahtarını, sonrasında da mağarayı bulacağız.

kulkatmanlar.jpg


Adaya ulaştıktan sonra harita üzerinde X konumu ile gösterilen bölgeye gidip kürekle beraber kazmanız ve toprak içerisinden mağara totemini çıkarmalısınız. Totemi çıkardıktan sonra mağara konumu da harita üzerinde daha büyük sembolle gösterilmiş.

Totemi çıkarıyoruz ve mağara kapısının bulunduğu bölgeye geliyoruz. Mağaranın adanın iç kısımlarında bir bölgede olduğunu unutmayın.

20221014181458_1.jpg


Mağara kapısını açmak için totemi gösterilen bölgeye yerleştiriyoruz.

20221014181503_1.jpg


Totemi yerleştirir yerleştirmez kapı açılacak ancak siz tam burada bulunan Gözlemci Kuş'a fener yardımıyla bakmayı unutmayın.

20221014181510_1.jpg

(Gözlemci Kuş'un üçüncü ve son konumu)


Mağarayı açtıktan sonra içeride çözmemiz gereken kısa bir bulmaca var. Bunu çözebilmek için duvarlara önceden çizilmiş sembollere bakarak anlamlı bir cümle kurmamız gerekiyor. Doğru sembolleri soldan sağa olacak şekilde kolonların üzerine sıralamalıyız. Mağaraya girdikten sonra ilk olarak bulmacanın hemen önünde bulunan Jim'in Günlüğünü okumayı unutmayın.

Günlüğü okuduktan sonra bulmaca çevresinde bulunan 4 maltızı kendi feneriniz ile yakın. Tüm alevleri yaktıktan sonra kolonlardaki simgeleri olması gerektiği şekilde sıralayın ve ortadaki tuşa basarak gizli bölmenin açılmasını sağlayın.


20221014181529_1.jpg

(Jim'in ilk günlüğü)

20221014181543_1.jpg

(Jim'in dördüncü konumu)

20221014181610_1.jpg

20221014181611_1.jpg

(Kolon üzerinde soldan sağa şekilde olması gereken simgeler)

Bulmacayı çözdükten sonra açılan gizli bölmeden Dikişçi'nin Günlük Notu'nu alın.

20221014181624_1.jpg


Jim notunda dirilişin olmadığını ve sadece intikam olacağını belirtmiş.

dikiscijiminnotu.jpg


Notu okuduktan sonra not üzerinde de belirtildiği gibi mezarı bulmak için Filinta Yarımadası'na gidiyoruz.

Filinta Yarımadası'na Güney bölgesinden yaklaşıyoruz ve Jim'in Hizmetkâr ile karşılaştığını görüyoruz. Bu buluşma aslında beklenmedik olmasa da Jim'in bu noktadan sonra Alevin Hizmetkârları için çalıştığını anlamış oluyoruz.

20221014182628_1.jpg

(Jim'in beşinci konumu)

Hemen aynı noktada Pendragon ile konuştuktan sonra pusulanın da gösterdiği konuma ilerleyerek Flameheart'ın mezarına doğru gidiyoruz.

20221014182837_1.jpg


Mezarın girişinde tekrar Servant of the Flame ve Jim'i görebilirsiniz.

20221014182723_1.jpg

20221014182940_1.jpg

(Jim'in altıncı konumu)

Mağara kapısına ilerledikten sonra Pendragon ile konuşun ve konuşma bittikten sonra açılan kapıdan girin. İçeride Flameheart'ın başsız cesedini görebilirsiniz. Alevin Hizmetkârı hizmetleri için Jim'i tebrik ediyor ve içmesi için ona ödül veriyor.

Mezarın hemen önünde Jim'in ikinci günlüğünü okuyabilirsiniz.

20221014183027_1.jpg

(Jim'in ikinci öyküsü ve aynı zamanda yedinci konumu)

Burada Flameheart'ın tekrardan canlandırılabileceğini ve Jim'in kimin için çalıştığını öğrendikten sonra tek görevimiz durumu Belle'e bildirmek. O sebeple tüm her şey bittikten sonra Yalancının Omurgası adasına geri dönmemiz ve tekrar Belle ile konuşmamız gerekiyor.

20221014184140_1.jpg


Jim'in Alevin Hizmetkârları için çalıştığını öğrendikten sonra durumu Belle'e bildiriyoruz. Belle Ritüel'in Erişim Kumlar Kalesi'nde başlayacağını söylüyor ve son görevimiz olarak da bu Ritüel'i engellememiz gerekiyor.

Erişim Kumlar Kalesi'ne doğru yola çıkıyoruz. Zaten ada üzerinde etkinliğin yer aldığını görebilirsiniz.

20221014184617_1.jpg


Adaya vardığınızda savaş otomatik olarak başlayacak ve tek göreviniz Alevin Elçisi'ni yenmek olacak. Savaş bittikten sonra aşağı kısımda bulunan mahzen otomatik olarak açılacak ve Pendragon sizi burada bekliyor olacak.

20221014185001_1.jpg


20221014185447_1.jpg


Flameheart'ın mezarının da bulunduğu ganimet odasında Jim'in üçüncü günlük defterini okuyabilirsiniz.

20221014185450_1.jpg

(Jim'in üçüncü günlüğü)

Tüm her şey bittikten sonra tekrar Belle'e durumu bildirmek için geri dönüyoruz. Burada Flameheart'ın dirilişini bir süreliğine engellemiş oluyoruz.
Belle'e durumu bildirdikten sonra Pendragon çıkageliyor ve ritüel tamamlandıktan sonra yarım kalan işini de bitirmek için adaya geri döndüğünü belirtiyor. Flameheart'ın ve Dikişçi Jim'in bedeninin kaçırıldığını öğreniyoruz.

20221014190510_1.jpg


Tüm etkinliği belirtilen adımlara göre tamamladığınız takdirde tüm başarımları almaya hak kazanırsınız.

Bu rehberi hazırlamamda bana sağladığı tüm katkı ve emeklerinden dolayı thedesigneer'a teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı