Satılık Sıfır ve ikinci el Bilgisayar parçaları

Elasmotherium

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
1.060
Ben 5597'ye 1660S'li sistem almıştım İncehesap'tan 2 hafta önce. Burada da konulara yazmıştım kaçırmayın diye ama alan oldu mu başka bilmiyorum.1650S li sistem özelleştirmesinde +800 TL'ye 1660S yapabiliyordun :)
[email protected]
Corsair 2x8 RAM'leri alayım hocam.

Mining yüzünden piyasanın uçması ve laptopa geçtiğim için sistemimi parça parça satıyorum. Kutu, fatura, garanti, kutu içeriği eksiksizdir. 13/11/2020 faturalı olup 2 aydır kutusunda yatıyor. Pentateknoloji'den "ömür boyu" garantisi bulunuyor. Sıfırdan farkı yok, fiyatı zorlamayın lütfen gayet uygun tuttum, 1-2 yıl kullanıp sıfırına koyanlardan değilim, alıcısına hayırlı olsun ürüne her türlü kefilim, istediğiniz test ya da video olursa atabilirim.
Ödeme olarak İstanbul/Güngören çevresi elden ya da havale sonrası Türkiye'nin her yerine alıcı ödemeli, iyice paketlenmiş bir şekilde kargolarım.

RAM'leri ben de alabilirim hocam eğer diğer arkadaş almazsa.
Discord:
Arkadaş almaktan vazgeçti galiba ben alabilirim hocam RAM kitini.
@Motionless IN White
 

dodoskan

Picopat
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
424
Yer
İstanbul
Ben 5597'ye 1660S'li sistem almıştım İncehesap'tan 2 hafta önce. Burada da konulara yazmıştım kaçırmayın diye ama alan oldu mu başka bilmiyorum. 1650S'li sistem özelleştirmesinde +800 TL'ye 1660S yapabiliyordun :)

Arkadaş almaktan vazgeçti galiba ben alabilirim hocam RAM kitini.
@Motionless IN White

Hayır vazgeçmedim :) pazartesi halledeceğiz.
 

dodoskan

Picopat
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
424
Yer
İstanbul

Elasmotherium

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
1.060

ErenizmYT

Centipat
Katılım
1 Kasım 2019
Mesajlar
143
bu sayacağım parçalar şu anda elimde mevcut, gelecek olanları da burada listeleyeceğim. Elimde olan parçalar dahil, hemen satın almak isteyen arkadaşlar maksimum 5-6 gün beklemeli. Güncelleme: Bu parçaları almak isteyen arkadaşlar pazartesi öncesi ulaşırsa maksimum salı günü kargoya verilecektir.

Ryzen 5 3600= 1 yıl önce Vatan Bilgisayar üzerinden alındı, kutu içeriği eksiksiz. Gönderilmeden önce istenirse stok soğutucuya MX-4 termal macun sürebilirim. 2020 sürümdür, yani stok fan ile 80 dereceyi gören 2019 modeller ile bir tutmayın. Fiyat: 1300 TL.

Corsair Vengeance LPX 2x8 3000MHz RAM= 1 yıl önce Vatan Bilgisayar üzerinden satın alındı, kutu içeriği vs. eksiksiz. Fiyat: 450 TL.

Phanteks P300a= QP Bilişim üzerinden 1 Nisan 2020 tarihinde satın alındı. Kutu içerikleri tam, kutusu var. Önüne haricen 280mm toz filtresi koydum, kasa ile birlikte vereceğim. 1 fanı var, yanında stok olarak gelen egzoz fan. Fiyat: 400 TL.

XFX R5 220 1GB= LoL gibi oyunları 720p en düşük ayarlarda 50-60 FPS oynatıyor, karttan çok bir şey beklememek lazım. Kutusu yok, yanında HDMI kablosu ve bütün Windows sürücülerinin yüklü olduğu USB bellek verilecek. Fiyat: 140 TL.

bu parçalar ise birkaç güne elime geçecek, hepsi sıfır o yüzden ona göre değerlendirin istiyorum. Sadece kutusu açılmış olacak ve test edeceğim, hazır sistemde geldiği için maalesef müdahil olamıyorum. Güncelleme: Şu anda parçalar elimde mevcuttur, aşağıdaki parçları satın alacak arkadaşlara maksimum salı günü gönderim yapılacaktır.

Ryzen 3 3100= inventus üzerinden alınma, mpk yani tray ancak stok soğutucusu geliyor. İşlemci soğutucusu takılı geleceği için yine MX-4 termal macunu süreceğim. Kutusu mevcut değil. Fiyat: 950 TL.

Kingston A2000 250GB= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Fiyat: 320 TL.

B450M-A PRO Max= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Fiyat: 480 TL.

Sharkoon RGB Flow kasa= inventus üzerinden alınma. Kutusu var, kutu içerikleri tam. Fiyat: 350 TL.

Sharkoon shpv2 650= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Yanında güç kablosu da verilecek. Fiyat: 320 TL. (satıldı)

Kocaeli/Gebze için elden teslim yapabilirim, harici illere EFT sonrası kargo şeklinde PTT ile gönderim yaparım. (PTT seçmemin sebebi kargo ücretinden kaynaklıdır) bol bol referansım mevcuttur. Mevcut piyasanın bir tık altına fiyat koydum, sıfır parçalar zaten sıfır olduğu için değerlendirmenizi ona göre yapmanızı istiyorum.
Satın almak isteyen arkadaşlar iletişim bilgisini ve almak istediği parçayı yazarsa daha iyi olur, alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.

Instagram erenayaksiz Instagram'dan yazabilir misin?
bu sayacağım parçalar şu anda elimde mevcut, gelecek olanları da burada listeleyeceğim. Elimde olan parçalar dahil, hemen satın almak isteyen arkadaşlar maksimum 5-6 gün beklemeli. Güncelleme: Bu parçaları almak isteyen arkadaşlar pazartesi öncesi ulaşırsa maksimum salı günü kargoya verilecektir.

Ryzen 5 3600= 1 yıl önce Vatan Bilgisayar üzerinden alındı, kutu içeriği eksiksiz. Gönderilmeden önce istenirse stok soğutucuya MX-4 termal macun sürebilirim. 2020 sürümdür, yani stok fan ile 80 dereceyi gören 2019 modeller ile bir tutmayın. Fiyat: 1300 TL.

Corsair Vengeance LPX 2x8 3000MHz RAM= 1 yıl önce Vatan Bilgisayar üzerinden satın alındı, kutu içeriği vs. eksiksiz. Fiyat: 450 TL.

Phanteks P300a= QP Bilişim üzerinden 1 Nisan 2020 tarihinde satın alındı. Kutu içerikleri tam, kutusu var. Önüne haricen 280mm toz filtresi koydum, kasa ile birlikte vereceğim. 1 fanı var, yanında stok olarak gelen egzoz fan. Fiyat: 400 TL.

XFX R5 220 1GB= LoL gibi oyunları 720p en düşük ayarlarda 50-60 FPS oynatıyor, karttan çok bir şey beklememek lazım. Kutusu yok, yanında HDMI kablosu ve bütün Windows sürücülerinin yüklü olduğu USB bellek verilecek. Fiyat: 140 TL.

bu parçalar ise birkaç güne elime geçecek, hepsi sıfır o yüzden ona göre değerlendirin istiyorum. Sadece kutusu açılmış olacak ve test edeceğim, hazır sistemde geldiği için maalesef müdahil olamıyorum. Güncelleme: Şu anda parçalar elimde mevcuttur, aşağıdaki parçları satın alacak arkadaşlara maksimum salı günü gönderim yapılacaktır.

Ryzen 3 3100= inventus üzerinden alınma, mpk yani tray ancak stok soğutucusu geliyor. İşlemci soğutucusu takılı geleceği için yine MX-4 termal macunu süreceğim. Kutusu mevcut değil. Fiyat: 950 TL.

Kingston A2000 250GB= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Fiyat: 320 TL.

B450M-A PRO Max= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Fiyat: 480 TL.

Sharkoon RGB Flow kasa= inventus üzerinden alınma. Kutusu var, kutu içerikleri tam. Fiyat: 350 TL.

Sharkoon shpv2 650= inventus üzerinden alınma, sıfır. Kutusu yok, kutu içerikleri tam. Yanında güç kablosu da verilecek. Fiyat: 320 TL. (satıldı)

Kocaeli/Gebze için elden teslim yapabilirim, harici illere EFT sonrası kargo şeklinde PTT ile gönderim yaparım. (PTT seçmemin sebebi kargo ücretinden kaynaklıdır) bol bol referansım mevcuttur. Mevcut piyasanın bir tık altına fiyat koydum, sıfır parçalar zaten sıfır olduğu için değerlendirmenizi ona göre yapmanızı istiyorum.
Satın almak isteyen arkadaşlar iletişim bilgisini ve almak istediği parçayı yazarsa daha iyi olur, alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.

Hocam geri dönüşünüzü bekliyorum iletişim bilgisi atabilir misiniz?
 
Son düzenleme:
KS
Motionless IN White
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
16.783
Makaleler
10
Çözümler
97
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Instagram Erenayaksiz Instagram'dan yazabilir misin?


Hocam geri dönüşünüzü bekliyorum iletişim bilgisi atabilir misiniz?
Motionless IN White#3974
DC'den ekleyin.
Ah güvenebilsek sarı sitedekilere. Suya düşürüp sonra satmaya çalışıyor bile olabilir....
İletişim bilgini alabilir miyim? İstersen beni DC'den ekleyebilirsin.
@Elasmotherium Selam dostum, RAM'i diğer arkadaş almadı. Almayı düşünüyorsan DC'den yazabilirsin.
Motionless IN White#3974


Güncelleme: Şu anda kullanmış olduğum WIFI alıcısını da satışa koydum arkadaşlar, düşünenler başa bakabilir.

@TechnoNИ 'e Ryzen 5 3600 satılmıştır ve bugün kargoya verilmiştir. Güle güle kullanın.
@MehmetSLH 'e R5 220 ekran kartı satılmıştır ve kargoya verilmiştir. Güle güle kullanın.
 
Son düzenleme:
Yukarı