Sony'nin kendi oyunu Rise of the Ronin, PS5'te Ray Tracing modunda 810p/30FPS çalışıyor

Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
13.762
Makaleler
2
Çözümler
89
Yer
Ankara
Oyun performans modunda 936p ile 1152p arasında gidip geliyor ve 60FPS çalışıyor.
Grafik modunda 1152p ile 1512p arasında gidip geliyor ve 30FPS çalışıyor.
Ray Tracing modunda ise 810p ile 1152p arasında gidip geliyor ve 30FPS çalışıyor.
İşte karşınızda üstün SSD hızlı 4K 60FPS oyun deneyimi vaat edip kutusuna 8K ibaresi yapıştıran konsol.
Ben şahsen oyunda da bir problem olduğunu düşünüyorum. PS3-PS4 dönemlerinden kalma gibi gözüken bu oyunun 60FPS çalışmak için 1080p seviyesine ihtiyaç duyması pek mantıklı değil.

Kaynak:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
PS5'in RT çekirdekleri dinozor çağından kalma. Kökü 2019 yılına kadar giden RDNA 1.5 mimarili cihazdan bahsediyoruz. Diğer ışın izleme destekli oyunlarda bile ite kaka oynatıyor.

Konsolda "Path Tracing" açmak ve inanılmaz bir görsel şölen yaşamak Playstation 6'yı ancak bulur. Boşuna o cihazda ışın izleme için kasıyorlar, hiç eklemesinler daha iyi.
 
PS5'in RT çekirdekleri dinozor çağından kalma. Kökü 2019 yılına kadar giden RDNA 1.5 mimarili cihazdan bahsediyoruz. Diğer ışın izleme destekli oyunlarda bile ite kaka oynatıyor.

Konsolda "Path Tracing" açmak ve inanılmaz bir görsel şölen yaşamak Playstation 6'yı ancak bulur.
Ray Tracing'in aradan çıkarsak bile böyle bir oyunun 60FPS çalışmak için 936p ile 1152p arasında çalışması en azından bu görselliği sunan bir oyun için iyi değil.
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty bile 1440p (Çıkış çözünürlüğü 2160p) Ray Tracing modunda 25-30FPS veriyordu.
 
Ray Tracing'in aradan çıkarsak bile böyle bir oyunun 60FPS çalışmak için 936p ile 1152p arasında çalışması en azından bu görselliği sunan bir oyun için iyi değil.
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty bile 1440p (Çıkış çözünürlüğü 2160p) Ray Tracing modunda 25-30FPS veriyordu.

O da saçma işte, PS5'in ışın izleme durumu NVIDIA'nın RTX 2000 serisi ile aynı konumda. Çekirdekler güçlü değil, RT mükemmel değil, feda ettiğin FPS oyun deneyimini baltalayacak seviyede.

Şöyle 2-3 jenerasyon (5-6 sene) daha geçsin, ışın izleme tamamen Path Tracing'e dönsün, AMD ışın izleme çekirdeklerini iyice güçlendirsin o vakit millet satın aldığı konsollarda 4K televizyonun önüne kurulup en baba oyunları 60 FPS + RT/PT ile oynamaya başlar.
 
Oyunda bir problem olduğunu düşünüyorum. Ya bu oyunu PS4'e göre geliştirip sonrasında Sony PS5'e çıkartmalarını istemiş olabilir.

The Last of Us Part 2 gibi bir oyun 11 yıllık PS4'te çalışıyordu.
 
Oyun performans modunda 936p ile 1152p arasında gidip geliyor ve 60FPS çalışıyor.
Grafik modunda 1152p ile 1512p arasında gidip geliyor ve 30FPS çalışıyor.
Ray Tracing modunda ise 810p ile 1152p arasında gidip geliyor ve 30FPS çalışıyor.
İşte karşınızda üstün SSD hızlı 4K 60FPS oyun deneyimi vaat edip kutusuna 8K ibaresi yapıştıran konsol.
Ben şahsen oyunda da bir problem olduğunu düşünüyorum. PS3-PS4 dönemlerinden kalma gibi gözüken bu oyunun 60FPS çalışmak için 1080p seviyesine ihtiyaç duyması pek mantıklı değil.

Kaynak:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Aga bu konsolda 4K 60 fps God Of War Ragnarök çalışıyor. Ratchet And Clank her ne kadar upscale olsa da gayet 4K ya yakın çözünürlükte 4K 60 fps rtx açıyor, RTX kapayınca da 4K ya daha da yakın oluyor. Cihaz bunları yapmasa bir şey derdim de... Tamamen optimizasyona atmak istiyorum suçu😅 Ya da cihazı düşük güç modunda falan mı kullandırttılat yanlışlıkla. Konsolda oyun firmaları ayarlıyor ya, o tarz bir hata yapmışlarsa düzeltilebilir.

Anormal bir durum yok konsol güçlü değil.
Aynı cihaz cyberpunk'ı 4K upscale olsa da (FSR kullanıyor direkt) 4K 30 fps açıyor.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı