Springfield Tabanca - 3D Asset

Evren01

Hectopat
Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
39
Arkadaşlar selam, üye olarak yeniyim ancak takipçi olarak oldukça eskiyim. 🙂 Yazılım alanında iş yapıyorum, oyun geliştirme işleri mesleğim. 3D oyun assetleri, oyun ortamları, görsel efektler gibi işlerle meşgulüm. Yaptığım çalışmalardan birini paylaşmak istiyorum, bu 3D olarak oyun motorlarında çalışabilecek şekilde optimize edilmiş bir silah modeli. Daha farklı çalışmalarımı da zaman içerisinde forumda paylaşmayı düşünüyorum.
0.jpg
1(2).jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
14.jpg
0.jpg
1(2).jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
14.jpg
afx.jpg
details.jpg
gunuv.jpg
wireframe.jpg
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Sadece şu kısım gözüme takıldı, gerçek hayatta da Red dot kullandığım için bir öneri vereyim. Kırmızı noktanın bu şekilde görünmesi için silaha arkadan 90 derece açı ile bakmanız gerekiyor, yandan baktığınızda noktayı göremezsiniz ya da açılı baktığınızda noktanın yeri değişir açıya göre ama karşıda hep aynı yeri gösterir.

1591181397136.png
 
Yalnız hocam bu diğer oyunlarda da var daha doğrusu diğer internetteki diğer fotolarda da gördüm çok ince detayı fark etmişsiniz bravo doğrusu.
Yalnız eski tip tabanca yaptınız mı? Varsa atın lütfen bir yüzüklü Belkçika fena olmazdı.
 
@@dogant, teşekkürler sağolun. Bu detay gerçek hayattaki halinden olmasa da oyunlardan fark ettiğim bir şeydi aslında. 😀 Ben biraz görselliği abartılı hale getirmek için koymayı tercih ettim. Yine de yaparken aklıma gelmemişti bu açıdan görünmemesi gerektiği tabi. Teşekkürler güzel bir ipucu verdiğiniz.

@Megaton, evet yapmış olduğum pek çok çalışma mevcut, eski değil ancak modern silahlar yatım bir sürü. Ard arda post kasmış olmamak ve topluluğu rahatsız etmemek için hepsini tek seferde paylaşmak istemedim, zaman içerisinde çeşitli konular açacağım bazıları için. Şimdilik şu AK47 modelimi yeni konu açmadan bu konu içerisinde paylaşayım sizin için.

Yorumlarda bulunan diğer arkadaşlar size de teşekkürler.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
evren-krc-low.jpg
evren-krc-post1.jpg
evren-krc-post2.jpg
evren-krc-uv.jpg
 

Dosya Ekleri

  • sahne1.jpg
    sahne1.jpg
    147,7 KB · Görüntüleme: 37
Öf! Senin hesap ilk mesajı yıllar sonra böyle güzel bir işe atasım geldi. ''Tridimax 3D'' yazan konu başlığında yazmadığım için mutluyum.
Tabancada +-20K poly, topology çok güzel. Benim de bildiğim yerden gidersem tek gözüme batan kısım gümüş metal yerlerdeki reflection fazlalığı ve şarjör-sürgü tutucu düğme gibi küçük yerlerin temizliği. Şeytan ayrıntıda gizli ,D
Parmak izi dokusu-yağı, hafif matlaşan kısımlar, çizik-sürtünme izleri, kullanılmışlık vs. eklemeleri ile birlikte, yansıması bana fazla geldi. Bunu genel olarak buradaki sabit kadrajlı realistic cgi sahnesi için söylüyorum. Ama muhtemelen unreal engine içerisinde iyi görünecekler. Tebrikler, alkışlar, devam @Evren01
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Öf! Senin hesap ilk mesajı yıllar sonra böyle güzel bir işe atasım geldi. ''Tridimax 3D'' yazan konu başlığında yazmadığım için mutluyum.
Tabancada +-20K poly, topology çok güzel. Benim de bildiğim yerden gidersem tek gözüme batan kısım gümüş metal yerlerdeki reflection fazlalığı ve şarjör-sürgü tutucu düğme gibi küçük yerlerin temizliği. Şeytan ayrıntıda gizli ,D
Parmak izi dokusu-yağı, hafif matlaşan kısımlar, çizik-sürtünme izleri, kullanılmışlık vs. eklemeleri ile birlikte, yansıması bana fazla geldi. Bunu genel olarak buradaki sabit kadrajlı realistic cgi sahnesi için söylüyorum. Ama muhtemelen unreal engine içerisinde iyi görünecekler. Tebrikler, alkışlar, devam @Evren01

Teşekkürler tüm eleştiriler için. Bir üyenin ilk mesajını atmasına vesile olduğuma sevindim. 😅

Evet modelin modifiye ekipmansız normal hali 13.558 poligon, modifiyeli full hali 22.633 poligon. Aşağı yukarı PlayStation 3 neslinin Call of Duty oyunlarındaki tabanca çeşitlerinin poly sayılarına denk.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı