Steam üzerinden IP bulmak mümkün mü?

EkmekArasiHDD

Hectopat
Katılım
22 Mayıs 2016
Mesajlar
300
Makaleler
1
Çözümler
1
Bu tiplere lamerler bile bir taraflarıyla gülüyor. Gabe Newell değilse bulamaz o kişi.
 

AREMY

Centipat
Katılım
6 Aralık 2019
Mesajlar
106
Yaşı büyüktü sanırım ama takmayayım o zaman format atacaktım.

Yaşı büyük ise senin yaşın küçük ya da senin saf olduğunu düşünüp kandırmaya çalışıyor ben her gün Valorant'ta milletle kavga ediyorum veya başka oyunda her hackliycem diyen hackleseydi ohooo.
 

LiBeRTuSs

Picopat
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
583
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
XXXTentacion'un Mezarına Gidiyor.
Arkadaşlar CS:GO'da kavga ettiğim adam seni hackleyip bilgisayarını ele geçireceğim tarzı şeyler söylemişti böyle bir şey gerçekten de mümkün olabilir mi? Bilgisayar kasmaya başladı ve paranoyak oldum.

Böyle bir şey mümkün değil ve çok komik. Gerçekten inanmamanız lazım bu duruma. Bilgisayarınızın kasmasıyla bu durumla ne ilgisi var? Ve o kişinin Max 12 yaşında olduğunu düşünüyorum. Bir hacker CS:GO'da ne işi olur ki? Gerçekten saçma. Şu an mahkemeye verip çok güzel para alabilirsiniz. İşin içinde tehdit var çünkü. Eğer sen kötü söz söylemediysen sen alırsın. Bu fırsatı kaçırma bence.
 

AREMY

Centipat
Katılım
6 Aralık 2019
Mesajlar
106
Oha çok mantıklı gidip millete sataşıp ses kaydına alırsam beni tehdit ederlerse 3kişiye yapsam RTX380 3090'lı sistem alsam üfff.
 
KS
A

arenlayy1

Attopat
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
33
Böyle bir şey mümkün değil ve çok komik. Gerçekten inanmamanız lazım bu duruma. Bilgisayarınızın kasmasıyla bu durumla ne ilgisi var? Ve o kişinin Max 12 yaşında olduğunu düşünüyorum. Bir hacker CS:GO'da ne işi olur ki? Gerçekten saçma. Şu an mahkemeye verip çok güzel para alabilirsiniz. İşin içinde tehdit var çünkü. Eğer sen kötü söz söylemediysen sen alırsın. Bu fırsatı kaçırma bence.

Yok hocam ya bayağıdır kafama takıldı o oyunda öyle dedi bir anda kasmaya başladı ping yok FPS yüksek tırstım :D. Takıntılıyımdır ama sorun yokmuş herhalde arkadaşlar öyle dedi yani içim rahatladıda.
 

Yeni konular

Yukarı